Bayramda Şeker Toplamaya Çalışan Çocukların Çok İyi Bildiği 15 Şey 🍬

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Bayram demek aynı zamanda şeker toplamak, bol bol çikolata yemek demek. İşte bir zamanlar bayramlarda şeker toplayan çocukların çok iyi bildiği  15 şey;

1. Şeker toplamak, senin için bayramları daha bir heyecanlı hale getiren eğlenceli bir aktivitedir.

Öyle ki bir gece önce yiyeceğin şekerleri düşünmekten uyuyamazsın.

2. Evdeki bayram merasimi bittikten sonra bayramlıklarını giyip, en uslu halinle sokağa çıkarsın.

3. Bütün yaramazlığını bir kenara bırakır, en uslu halini takınırsın çünkü ne kadar şirinlik o kadar şeker. 😁

4. Beraber şeker toplayacağın arkadaşlarınla buluştuktan sonra gruplar halinde mahalleye dağılırsın.

Gruplarda da dağıldıktan sonra sistematik olarak hiçbir evi atlamadan bütün mahalledeki evleri bir bir dolaşırsın.

5. Bütün gün el öpmekten,kafanın okşanmasından, sen kimin çocuğuydun gibi sorulara cevap vermekten bıkıp usansan da sesini çıkarmazsın.

Ne de olsa işin ucunda şeker var. 🍭

6. Bu görev,arkadaşların ve senin için öyle kutsaldır ki gerekirse mahallenin korkulu rüyası, huysuz mu huysuz kişisinin kapısı bile çalınır, o şekerler istenir!

7. Hangi ev sahibi ne kadar ilgilendi ne kadar şeker verdi tek tek aklına not alırsın.

O, '' Al al 2-3 tane daha al.'' diyen ev  sahipleri kalbinin en değerli köşesine yerleşir. 💗

8. İçeriden ses gelmesine rağmen kapıyı açmayan ev sahiplerindense nefret edersin.

9. Hele bir de şekerin yanı sıra harçlık da verilen evlere tanınmama umuduyla bir kaç kez gitmeye çalışırsın.

🕵🕵🕵

10. Beğendiğin şeker ambalajlarını saklar hatta parlak kağıtları vücuduna sürerek sim yapmaya çalışırsın.

Yapanlar el kaldırsın! 🙋

11. Kıvırıp,sıkıştırarak ne kadar dolu olduğunu göstermeye çalıştığın şeker torbalarını ara ara kaldırıma döküp şeker sayımı yaparsın.

- Olum bak ben 80 tane toplamışım sen de ne kadar var?

12. Bu karşılaştırmalar sırasında ise aynı olan şekerlerinden bir kaçını diğer arkadaşlarındakilerle değiş- tokuş yaparsın.

13. Ne kadar çok şekerin olsa da bir arkadaşında daha güzel ambalajlı bir şeker gördüğünde aklın onda kalır.

kalpkurabiye.files.wordpress.com

- Yaa onu hangi evden aldın söylesene!

14. Günün sonunda ise yediğin o kadar çikolata ve şekerden sonra çekeceğin karın ağrısı ve ailenden işiteceğin azar seni bekliyordur.

15. Bütün gün yorulup, bir de üzerine laf işitsen bile topladığın hazinene baktıkça mutlu olursun.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yori

#6 hangi animeden bilen söylesin lütfen

nesli-hanim

Aklı olan bu devirde çocuğunu kimsenin kapısına göndermesin..

kornisontursusu

valla biz küçükken bulduk mu gömerdik biriktirmezdik. bu başlık biraz cadılar bayramına yakışır olmuş

penguen-geri-dondu

çocuk olmak çok başka bir şey

aslylmz

bi keresinde 3 kg şeker toplamıştım hiç unutmam

Başlıklar

Çikolataşeker
Görüş Bildir