2018 Katılımcıları Çölde Yerini Aldı: Burning Man'in Dünyanın En Çılgın Festivali Olduğunun Kanıtı 30 Kare

-
Abone ol

Yaz sonu gelince Burning Festiali'nden gelen fotoğraf içimizi eritmeye başlar işte! Yine Eylül başı ve çölde bir grup festival-sever doyasıya eğleniyor. BoredPanda'da karşımıza çıkan festival karelerini meraklıları için derledik!

Kaynak: https://www.boredpanda.com/burning-man-2...

1. Dünyanın en radikal festivallerinden biridir Burning Man!

2. Topluluğun bir araya gelip, kendi imkanları ile...

3. ...herkese kucak açtığı, kendi kendine yettiği ve komünü kolladığı bir etkinlik!

4. Fakat Burning Man son yıllarda biraz değişti desek yanlış olmaz.

5. 

6. Festivale katılmak için 1500 doları gözden çıkarmak gerekiyor.

7. Yani kapitalizmden kaçış meselesi biraz eskilerde kaldı.

8. Artık daha çok bohem zenginlerin akın ettiği bir yer.

9. Ama festival devamlı gelen misafirlerini kaybetmiş değil.

10. Festival ruhu hâlâ yaşıyor.

11. Enstalasyonlar...

12. Sanat eserleri...

13. İnsanı başka bir dünyaya götüren atmosfer hâlâ sürüyor.

14. Çölün ortasında gördüğünüz en ilginç sahnelerle Burning Man'de karşılaşıyorsunuz.

15. Instagram fenomenleri sayesinde olan biteni takip etmek çok daha kolay oldu.

16. Burning Man'in ruhunu her yıl uzaktan da olsa yaşayanlardanız.

17. Sizleri bu enteresan mı enteresan...

18. Eşsiz mi eşsiz karelerle başbaşa bırakalım!

19. Burning Man'de olan herkese de iyi eğlenceler elbette!

20. 

21. 

22. 

23. 

24. 

25. 

26. 

27. 

28. 

29. 

30. 

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
mycomx

"Lanet olsun adamım çok zenginim ve benim bu lanet parayı boktan bi yerde harcamam lazım" festivali bu. Ha bi de sayfada gezinirken çıkan "ısırık" reklamından korkmaya başladım amk o nasıl reklam :)

altay-hascilingir

#schrodinbug enstalasyon: bulunan veya üretilen bir eserin çevreye veya bulunduğu (açık-kapalı) ortama en uygun şekilde; yerleştirme sanatıdır.

heisenbug

Açıklama için teşekkürler, ancak böyle bi sanat olduğunu zannetmiyorum. Olsa olsa mimaridir bence. İngilizcesi installation ancak anladığım kadarıyla fransızcadan aparılmış. İngilizler bu tür yapıların yükseltilmesine set up deyip geçiyorlar. Fransızlar ne diyor onu bilmiyorum. Söylediğim şey ne demek olduğu değil, Türkçeye yeterince yabancı kelimeyi babalarımız dedelerimiz sokuşturmuşlar zaten, biz de kirletmeyelim, mümkünse Türkçe karşılığını koyalım. Rahmetli hocamız Demir İnan konuşması gibi oldu ama adam haklıydı... Saygılar

onur-aktas7

schrodinbug +1

can-berkay-turhan

yerleştirme sanatı işte türkçesi.

sadeyeswaitingforyou

Buraya instagrama foto atmak için gitmeyen bir insan bile varsa şaşırırım. O kadar para verip bir de üzerine yalnızca "absürt giyineyim, saçımı makyajımı aşırı yapayım da dikkat çekeyim" mantığıyla, yaşadığı anın tadını çıkarmak yerine bulduğu her yerde fotoğraf çekme telaşına düşen insanların mekanı. sanat eserleri-heykeller gerçekten hoş ve orijinal bir hava katıyor ama giden insanlar görgüsüzlük modundan çıkamıyorlar.

alpressmi

dali bu yorumları görse sanatı bırakırdı resmen okadar resimden bunlarımı çıkardınız .

heisenbug

#11 Enstalasyon nedir yav??? Yok mu bunun türkçesi, Türkçe'ye giren yabancı kelimeler yetmedi bi de ben mi sokayım demek??

Görüş Bildir