Görüş Bildir
Haberler
Yılın En Güzel Zamanlarının Nisan-Temmuz Arasında Geçtiğinin 11 Kanıtı

İşte yılın en güzel zamanları geldi. Artık bu güzel mevsimin tadını çıkarma vakti! 🌸☀️😍

1. Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlıyor. Güneş artık yüzünü daha çok gösteriyor, gökyüzü griden maviye bürünüyor.

Etrafta açan rengarenk çiçekler de cabası... 😎

2. Öyle lahana gibi 42 kat giyinerek dışarıya çıkmak zorunda kalmıyoruz. Kaba montların yerini rengarenk elbiseler alıyor.

Öyleyse yazlık elbiseler dolaptan çıksın! 👗✌️

3. Çarşıda, pazarda o çok sevdiğimiz; mevsimin kıpkırmızı meyveleri yüzünü gösteriyor.

Çilek, kiraz, kapuz, ahududu ve daha birçoğu...  🍓🍒🍉

4. Öyle kapalı mekanlara tıkılı kalmıyoruz. Sahil kenarlarında, parklarda yeşilin ve mavinin tadını rahatça çıkarabiliyoruz.

Şöyle çimlerin üzerine, çiçeklerin yanına bir örtü serip bütün gün güzel havanın keyfini çıkarsak daha ne isteriz... ☺️

5. Kışın kasveti üzerimizden kalkıyor ve kendimizi artık daha enerjik hissediyoruz!

Hep içimizde bir dans etme, koşup eğlenme isteği. 💃😍

6. Aşk en güzel bu mevsimlerde yaşanıyor, yeniden aşık oluyor, sevginin gücünü hissediyoruz.

Yalnızca dünyaya değil kalbimize de bahar geliyor! 💖

7. Artık sabah erken evden çıktığımızda da akşam işten dönerken da güneş gökyüzündeki yerini almış oluyor.

Neyse ki artık karanlıkta uyanıp hava henüz aydınlanmamışken birbirimize 'Günaydın' demek zorunda kalmıyoruz... 😪

8. En sevdiğimiz dizi yayınlanmaya başlıyor! Bizim için artık hayat bir anlam daha kazanıyor.

Aylarca bekledik gel artık be gönlümüzün efendisi! 😂

9. Lig yavaş yavaş sonuçlanıyor, şampiyonun kim olacağını hafiften kestirmeye başlıyoruz.

Yoksa kupa müzemize mi geliyor... 😄🏆

10. Okulların tatil olması ya da yıllık izin yaklaşıyor yavaş yavaş tatil moduna giriyoruz.

3 ay özgürlüğe sayılı günler kaldı... 😅

11. Farklı testleriyle eğlendiren içerikleriyle güldüren Onediozone'u ücretsiz olarak kullanabiliyoruz!

Şimdi Türk Telekom Selfyliler Onediozone'u ilk 3 ay ücretsiz kullanabiliyor!

31 Temmuza kadar başlatılan aboneliklerde, aboneliğin başladığı tarihten itibaren 3 ay hiçbir ücret ödemeden Selfyliler onediozone'a girebiliyor!

Onediozone Servisi kampanyasından faydalanmak için SELFY ONEDIOZONE yazıp 3480’e SMS göndermen yeterli.

Hemen Onediozone’u ziyaret et!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!