Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Tüm Ağzı Bozuk Kızların Artık Duymaktan Bıkıp Usandığı 21 Şey

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

''Küfür eden kızlar hiç çekici değiller.'' Hadi ordan, değillermiş! Sen de Brad Pitt'sin zaten...

Kaynak: http://www.buzzfeed.com/genamourbarrett/...

1. ''Küfretmek kadınlara göre değil''

Merak etme, 5 saniye öncesinden bir şey kaybetmedim. Hala aynı benim.

2. ''Çok tatlısın, böyle çirkin kelimeler hiç yakışmıyor ağzına.''

3. ''Küfreden kızlar hiç çekici değil.''

Sen daha çekicisin di mi?

4. ''Ağzından çıkanı kulağın duysun!''

5. ''Küfretmek çok kötü bir alışkanlık.''

Saol canım uyardığın için. Biz bilmiyoruz sanki...

6. ''Böyle giderse evde kalırsın sen.''

7. ''Öyle demek istemedin bence. Değil mi canım?''

Tam olarak öyle demek istedik oysa.

8. ''Küfredince başka biri oluyorsun sanki.''

Gerçekten mi?

9. ''O kelimenin yerine başka bir şey desen olmaz mı?''

10. ''O ağzını bir düzelt önce!''

11. ''Kendini ifade edecek çok fazla kelime bulamıyorsun galiba.''

Kelime haznemiz bu kadar napalım.

12. ''Öhö Öhö!''

13. ''Niye küfür etme ihtiyacı duyuyorsun ki?''

Çok eğlenceli ve gerçekten rahatlatıyor insanı. Özel bir sebebi yok yani.

14. ''Senin gibi bir kıza yakıştıramadım bu mahalle ağzını.''

15. ''Ağzına acı biber sürücem senin!.''

O da işe yaramıyor pek.

16. ''Küfür ettiğin zaman çok cahil görünüyorsun gerçekten.''

17. ''Küfür etmeyen kızları tercih ediyorum.''

Biz de milyonerleri tercih ediyoruz...

18. ''Çocuklarına böyle mi örnek olcaksın sen!''

19. ''Gerçekten kötü bir alışkanlık bu.''

Kötüyse kötü, cuk oturacak başka kelime varsa onu kullanalım.

20. ''Kendini ifade edemiyorsun.''

21. ''Kızlar böyle küfür etmez.''

Kız değiliz o halde biz?

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
cahit-yeter

dayı sınıfınızda ''naptın lien yerrreeeeeaaaammmm'' diyen bir kız oldumu hiç?

noswear_06

o okulu bırakın amk toptan öyle okul mu olur :D ya da kızı bi kenara çekin gösterin korkar söylemez belki :D

jord

Edis sekline bagli, yerinde ediyorsa problem degil bence, hatta daha samimi goruyorum, cunku muhtemelen kendimin de kufur edecegi anlarda etmistir. Ama surekli cumle icinde kullaniyorsa kadin erkek farketmez o zaten ayri bi olay.

semih-sen5

Kimsenin kendine Brad Pitt dediği yok zaten, itici bir şeyi eleştirmek için Brad Pitt olmaya da gerek yok bal gibi itici işte.. Hem sen Lauren Cohan misin ki milleti Brad Pittle kıyaslıyosun ?

hunilientel

#9 kesinlikle olmaz!

serkanst

Wala küfür eden kadını çekici bulmuyoruz, isteyen etsin napalım

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Brad PittTercih
Görüş Bildir