Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Sürekli Kullandığımız "Naber, Napıyosun?" Gibi Kalıpları Yerle Bir Edecek 23 Soru Alternatifi

Anasayfa

'Naber yaa?' 'Ee daha daha nasılsın?' gibi gündelik sorular vardır hepimizin alışkanlıktan sorduğu ve çoğu zaman cevabını merak etmediğimiz..

İşte bu kalıplaşmış basit soru yerine kullanabileceğiniz ve karşınızdaki kişiyi daha iyi tanımanıza fırsat yaratacak 23 soru alternatifi:

Kaynak: https://medium.com/personal-growth/23...

1. Şu an hangi yaratıcı projeler üzerinde çalışıyorsun?

2. Eğer para sorun olmasaydı, zamanını nasıl harcardın?

3. Geleceğinin nasıl olacağını düşünüyorsun?

4. Çocukluk kahramanın kimdi?

5. Şu anda kahramanın kim?

6. Çocukken büyüdüğünde ne olmak isterdin?

7. Bu yıl başına gelen en güzel şey neydi?

8. En son çektiğin fotoğraf hangisi?

9. Şimdiye kadar duyduğun en iyi tavsiye nedir?

10. Birinin senin için yaptığı en güzel şey nedir?

11. Peki senin biri için yaptığın en güzel şey nedir?

12. Şu an hayatında olmasını dört gözle beklediğin, istediğin bir şey var mı?

13. Bir günlüğüne iktidarda olsaydın ülken için hangi iyileştirmeyi yapardın?

14. Şimdiye kadar yaptığın çalışmalarla ilgili ne hissediyorsun?

15. Kendini geliştirmek için yapmayı sevdiğin hobilerin var mı?

16. Son zamanlarda aklında ne gibi planlar dönüyor?

17. Son dönemlerde öğrendiğin en ilginç şey?

18. Eğer şu anda dünyadaki herhangi biriyle yemek yeme fırsatın olsaydı bu kim olurdu?

19. Bugün öleceğini bilsen en son ne yemek isterdin?

20. Hangi yardımseverlik konularına meraklısın?

21. Favori yazarın ve sanatçın kimlerdir?

22. Gerçek anlamda seni etkilediğini düşündüğün en son film hangisi?

23. Eğer yarın TED konuşması yapacak olsaydın senin 'paylaşılmaya değer fikrin' ne olurdu?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
263
174
50
33
27
17
15
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorumunu paylaşırken iyi kalpli ol Simple kalp
Asosyal deli

la o bana naber dedigin de ona yanıt olarak cocukken kahramanın kimdi mi diyecem aq

Dead End

Zaten birisi bana "Şu an hangi yaratıcı projeler üzerinde çalışıyorsun?" diye sorsa muhtemelen o kişiyle ömrüm boyunca kontakta kalmak isterim. Kaliteli insan.

gizli birisi

bunlar genelde tivitırda soru floodu olarak karşımıza çıkıyor ben günlük hayatta bunları soran insana pek rastlamadım