Sen Sinemadaki Hangi Tipsin?

-

Yıllar boyu sinema salonlarından aşina olduğumuz o bildik kişilerden hangisi sensin? Bunu öğrenmenin tek bir yolu var...

1. Genel bir soruyla başlayalım hadi!.. Hangi tarz filmlerin insanısın sen?

Bilimkurgu
Komedi
Aksiyon
Sanat Filmi
O sıra popüler olmuş bir film
Çok ayırt etmem, merak etmem yeterlidir.

2. Filme gireceksin diyelim. Bilette 19.30 yazıyor. Kaçta salona girersin?

19:30’da, dakiklik bizim işimiz!
19:30’u biraz geçer işte.
19:20'de, sağlamcıyım ben!
Tam 20:00'de, insanların konsantrasyonunu bozma başkanıyım.

3. Peki salonun en çok neresini tercih edersin?

Tam ortası, ama tam ortası…
En arkası. İmkanım olsa makinistin yanında izlerim.
En önde. Boyun fıtığı beni korkutamaz!
En boş neresiyse orası işte…

4. Şimdi bir sinema filminin en çok neresini sevdiğini söyleyeceksin, biz de karakterini analiz edeceğiz.

Başları çok dikkatimi çekiyor. Sonra ilgimi kaybediyorum.
Film demek final demek kardeşim.
Araya kadar pek ilgimi çekmez, ikinci yarısı iyidir ama
Ben biraz farklıyım. Film başlamadan önce diğer filmlerin fragmanlarını izlemek çok hoşuma gidiyor.

5. Yine farklı bir soru geliyor: Bir insanın sinema salonunda başına gelebilecek en kötü şey nedir?

Yanımdaki ya da önümdeki kişinin sürekli telefonunu bızıklaması.
Birinciliği, miyop bir kişinin gözlüğünü evde unutmasına veriyorum.
3D filmi, gözlüksüz izlemek kadar acı verici bir şey var mıdır acaba?!
Her iki yanımdaki kişinin benim oturduğum koltukların kolçaklarını işgal etmesi.

6. Hadi genel bir soruyla devam... Sinema deyince aklına ilk ne geliyor?

Patlamış Mısır
3D Gözlük
Sevgili Koltuğu
Cinemaximum
Nachos

7. Yemeksiz sinema aktivitesi olur mu hiç :) Peki sinemaya girmeden önce genelde şunlardan hangisini yersin?

Döner/İskender
Hamburger
Kumpir
Lahmacun/Pide
Pizza
Kim bedava sinema bileti veriyorsa ondan... :)

8. Son olarak... Filmden ne zaman çıkarsın?

Biter bitmez.
Daha bitmeden hazırlanmaya başlarım.
Salon biraz boşalsın da o zaman çıkarım.
Yarısında
Sondaki tüm yazılar falan bitince...

Kıpırdamadan film izleyen sinefil!

Sen tam bir sinema aşığı, tam bir sinefilsin. Bunu sinemadaki hal ve hareketlerinden anlayabiliyoruz. Sen “aman bugün de sinemaya gideyim, vakit geçireyim”cilerden değilsin asla. Senin için sinemaya gitmek başlı başına bir eylem, önemli bir etkinlik. Sinemaya, yani o büyük emeğe sınırsız saygı duyuyorsun. Hatta bazen filmle alakalı not aldığın falan da olur. Amatör Atilla Dorsay’sın yani. Saygılar!.. Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Filmin yarısında çıkan sinemaki!

Sana film beğendirmek deveye hendek atlatmakla eş! Ufak bir kurgu hatası, filmdeki saçma bir sekans bile o filmi gözünde çöp haline getirebilir. Hatta bazen yarısında değil, ilk 10 dakika bıraktığın filmler bile olabiliyor. Çok detaycı ve zor beğenen birisin; aslında bu senin karakteristik özelliğin: Yapacak bir şey yok! Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Gülerken herkesi de güldüren kahkahacı!

Sinemadaki "sen"i tarif etmeden önce senin çok karakteristik bir özelliğinden bahsedeceğiz: Sen çok eğlenceli bir arkadaşımızsın. Hayattan keyif alıyor, etrafına da aldırıyorsun. Ultraviyole gözlerimiz olsa, kafanın yanından çıkan artı yüklü protonları görebilirdik. E haliyle sinemada da böylesin. Hoşuna giden bir espri olmayagörsün, salonu kahkahalarınla inletebilirsin. Bir süre sonra millet filmi bırakıp seni izleyebilir, belli olmaz :) Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Montuna da bilet alması gereken rahat insan!

Sen sinemalarda o hep karşılaştığımız ve sürekli “Ya pardon galiba burası benim” dediğimiz kişisin. Gişedeki görevliden kim bilir kaç defa “1 boşluk bırakamıyoruz ne yazık ki!” uyarısını duydun. Film izlerken yanında kimse olmasın istiyorsun; montunu, çantanı koymak istiyorsun. Filmin 5 dakikasını zaten kapıyı dikizlemekle geçiriyorsun, kafandaysa tek bir dilek “Allahım n’olur yanıma kimse gelmesin.” Uzun lafın kısası sen çok rahatsın, rahatına da düşkünsün; ama seni seviyoruz: Sensiz olmaz <3 Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Hep Ilgaz Dağı’nın Ardında Film İzlemek Zorunda Kalan Şanssız!

Yani sendeki şans da kimse de yok biliyor musun?! Nedense hep senin önüne Sırbistan Basketbol Milli Takımı’nın pivotu düşer. Senin yanındakinin önüne düşense Frodo! Yıllar içinde Bonus kafasından tut, kaya kafasına kadar herkes düştü önüne. Bu yüzden gidiyorsun en önden alıyorsun; ondan sonra Boyun Fıtığı.avi :( Ama şansın bir gün dönecek, inanıyoruz! Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Homo Cinematicus Lupus: Sinemada Asayişi Sağlayan İnsan!

Şunu açık ve net olarak söyleyelim, senden önce insanlar film izleyemiyordu; yaptıkları başka bir etkinlikti. Sen salonlara yeni bir soluk getirdin; adeta bir milat oldun. İnsanlar senden sonra salonların yazısız kurallarını öğrendi. Sen kim misin? Birisi konuştuğunda ona sessiz olmasını söyleyen, filmin ortasında insanların önünden geçenlere “kardeşim filme zamanında gelin” diyen, Whatsapp’ını açıp milletin gözünü yamıştıranlara, “lütfen kapatır mısın onu” diye uyaran; düzensizlerin düzeni, koltuk tepicilerin korkulu rüyasısın. Senden sonra sinema salonlarında eşitlik, özgürlük, adalet kavramları önem kazandı. Teşekkürler koca yürekli insan! Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

Cinemaximum'da Biletler; Hem Sinema, Hem Hediye Demek!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
enes-aytas1

Kıpırdamadan film izleyen sinefil Sen tam bir sinema aşığı, tam bir sinefilsin. Bunu sinemadaki hal ve hareketlerinden anlayabiliyoruz. Sen “aman bugün de sinemaya gideyim, vakit geçireyim”cilerden değilsin asla. Senin için sinemaya gitmek başlı başına bir eylem, önemli bir etkinlik. Sinemaya, yani o büyük emeğe sınırsız saygı duyuyorsun. Hatta bazen filmle alakalı not aldığın falan da olur. Amatör Atilla Dorsay’sın yani. Saygılar!.. Sen sinemada çokça karşılaştığımız o tipsin işte. Sinemalar sensiz tatsız tutsuz kısaca. Senin gibi yılların sinema izleyicisinin filme gelirken eli boş dönsün istemeyiz. Yani istiyoruz ki, her sinema biletin bir hediye demek olsun. Mars Cinema Club üyesi olarak Cinemaximum'da alacağın her bilet, bir hediye şansı demek. Hem izle hem kazan, hadi gel buraya :)

zaman-hirsizi

Peki ne zaman atanırım onedyo bey

sertan.kacar

Kıpırdamadan film izleyen sinefil!

mustafa-karakoc2

Homo Cinematicus Lupus: Sinemada Asayişi Sağlayan İnsan!

melike-demirel

AVM lerde film izlemeye karşı bir insana şu testi çözdürdünüz ya bravo

Başlıklar

SinemaTercihwhatsapp
Görüş Bildir