Nerdeeeen Nereye! Son Dönemlerin En Popüler İsmi Seren Serengil'in Hepinizi Şok Edecek Yıldan Yıla Değişimi

-

Bu hafta, son dönemlerde adını sıkça duyduğumuz Seren Serengil'in yıldan yıla değişimini ele aldık!

Gelin hep birlikte bir göz atalım!

1. İşte karşınızda Seren Serengil'in estetiksiz, photoshopsuz ve makyajsız hali. 😜

2. Usta oyuncu Öztürk Serengil'in kızı olması onun için ağzında altın kaşıkla doğmak demekti, ki öyle de oldu!

1970 doğumlu olan Seren Serengil burada 6 yaşında.

3. 1977 yılında, yani henüz 7 yaşındayken, babasıyla "Sarhoş filminde rol aldı...

Beyazperdeye ilk adımını attı!

4. 14-15 yaşlarında da sahne almaya başladı...

5. Henüz 20 yaşındayken de Mehmet Aslantuğ ile başrolü paylaştı ve "Böyle Olur Ağaların Düğünü" dizisinde adını duyurmayı başardı!

1990 senesi.

6. Sahneleri de bırakmadı, üstüne bir de 1991 yılında ilk albümünü çıkardı.

İlk çıkardığı albümden 👇

7. Gittikçe ünlü olmaya başladı...

8. Ve adını duyurmaya başladığı bu dönemlerde estetiklerine de başladı!

9. Burnunu düzelttirdi...

10. Dudaklarını şişirdi...

11. Ve artık kanıksadığımız bu saçlarıyla yıllarca dolaştı aramızda!

12. Ve dümdüz kaşlarıyla...

Hala da öyle!

13. Aldığı kilolar onu rahatsız edince, mide küçültme ameliyatı oldu...

14. Birden verdiği 25 kiloyla şu sıralar hem yediğine içtiğine hem de kilosuna epey dikkat ediyor Seren Serengil.

15. Aynı zamanda cildine de 😱

Sürekli botoks yaptırıyor...

16. Resmen her yerini gerdirmeye bayılıyor! 💸

Göz kapaklarına kadar!

Bu arada gözlerinin rengini de ameliyatla değiştirdi Seren Serengil. Zaten bunu fark etmişsinizdir...

17. Son hali ise böyle! Yaşlanmamanın iksirini bulmuşa benziyor Seren Serengil.

18. Nasıl, çok değişmiş mi?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
agrin.lorin

yukarıda başka olur ağaların düğünü. Tv de işe böyle olur ağaların düğünü . :) dikkat please

Gizli Kullanıcı

evet çok değişmiş.götüme benzemiş.

barbatusos

Dudaklari ilk mudahale goren unlulerdenmis. Ucaktan indiginde goruntusu vardi galiba ?

canova-hexnotik

yazık etmiş ya...

nilimeli

ben bi göz rengini anlayamadım, orjinali kahve mi renkli mi bi kafam karıştı

Gizli Kullanıcı

kahverengi orjinal rengi. eskiden renkli lens kullanıyomuş geçen yıl da göz rengi değiştirme ameliyatı olmuş. 17. fotodaki renk o. maviye kadar açılıyo normalde o bu tonu seviyomuş o yüzden bu kadar açtırmış. gözleri bozukmuş dereceli lens kullanıyomuş şu an, şeffaf :D ne kadar gereksiz bilgi biriktirmişim onu fark ettim :D

nilimeli

göz rengi değişebiliyor mu artık ameliyatla? ben şok! yuh! güzellik diye birşey kalmadı, herşey doktorların elinde. bu arada bu çok aydınlatıcı cevabın için teşekkürler :D

Gizli Kullanıcı

aynen değiştirilebiliyo ama sadece mavi ve tonlarına dönebiliyosun. rica ederim :)

Başlıklar

AltınÖztürk SerengilSeren Serengil
Görüş Bildir