Akıllı Telefonumuzun Yüzümüzü Kara Çıkardığı 11 An

-

Bazen telefonunuzun sandığınız kadar akıllı olmadığını hazin bir şekilde anlarsınız... 😞

1. Sevgiliye sinirlenip duvara fırlatırsınız, kırılan kalbinize bir de kırılan ekran eklenir.

Dramatik bir dizi sahnesi canlandırmaktan aciz telefonu ben neyleyim?!?

2. Stalkladığınızı bile bile yanlışlıkla fotoğrafı beğenmenize mani olmaz.

İnsanın kendini bir yerlerden atası geliyor 😶

3. Daha da kötüsü whatsapp fotoğrafına sinsice bakayım derken, yanlışlıkla arama yapmanızı engellemeye hiç tenezzül etmez.

“Eee naber şey dicektim… Rüyamda gördüm de…" 😳

4. Birinden haber beklediğiniz anda trollün en büyüğünü yapar, şarjı biter.

Elinde tüm servetini döktüğün telefonla, ankesörlü telefon ararsın...

5. Kırk yılın başı karşılaştığın ünlüyle selfie çekmek için sahip olduğun o kısacık 10 saniyede kullanım alanının dolu olduğunu keşfettiğinle kalırsın.

Koskoca Spiderman'den telefonunu isteyecek halin yok herhalde 🤔

6. Hem tüm dikkatini 1 saniyede üzerine çekmeyi başarır hem de "Önüne bak" diye uyarmaz.

Vitrin boyu rezillik... 😂

7. Tam gıybete dalmışken, hakkında konuştuğun kişi çıkagelir; ama ruhun duymaz.

tinypic.com

Bi' küçük sensör olsaymış iyiymiş...

8. Yatak döşek hastayım diye ektiğin kişilere, yaptığın mekan check-inleri yüzünden yakalanman an meselesidir.

"Eee evet abi, yok ben yatağı falan da aldım çıktım zaten, ıhlamur falan içiyorum abi yalan yok yani yatak da döşek de benimle şu an"

9. Sosyal medyada bir anda karşınıza çıkan eş, dost, akraba fotoğraflarından kaçmanıza izin vermez.

Anlık kabuslar gibi belirir, böyle yorumlar da BÜYÜK HARFLE falan 😂

10. Araba kullanırken mesajlaşmak mümkün olmadığı gibi yasal olarak cezası bile vardır.

Seninkinin de kesin o sırada yazacağı tutar... 😒

11. Navigasyon yeteneklerine lafımız yok; ama iş telefonun kendisini bulmaya gelince o çantanın içinden bir türlü çıkmaz.

İnsana kendi çantasının içinde arkeolojik kazı çalıştırması yaptırır 😠

Neyse ki Reeder P10SE'un da 3 GB Ram'i var! Reeder P10SE ile akıllı telefon kullanmanın sınırlarını zorla!

Detaylar için tıklayınız.

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yakup-ince

1000 tl altına 3 gb ram koymak akıldışı bence telefonun beyni ram sonuçta yabancı sermayelerin ısrarla isminin yanına çok az özellik koyarak fahiş fiyatlar üzerinden satmasının aksine reeder başarılı bir iş çıkarmış. Markasına para verdiğimiz firmalar stabil bi şekilde ilerler müşterinin isteklerini karşılamaz bi kamera geliştirip üzerine 500 tl fark koyar fakat gelişmekte olan firmalar yeniliğe açıktır bu yüzden Reeder'a saygım sonsuz

adem-yilmaz-4199

Şu mesajlaşma ile ilgili olanına bir şey söyleyeceğim. ARABADA MESAJ YAZMANIN YASAK OLMASININ NEYİ KÖTÜ DİKKATSİZLİKTEN MOTORCULAR VE YAYALAR ÖLÜYOR MOTOR ÖLÜMCÜL OLUYOR.

adem-yilmaz-4199

BİRDE SADECE RAM İLE TELEFON ALINMAZ ŞUNUN İŞLEMCİSİNİ VE HAFIZASINI DA YAZIN !

hukumran

2gb bellek ortalama bir kullanıcı için yeterli an itibari ile. daha uzun süreli telefon kullanacaklar ve telefonda oyun oynayanlar için daha fazlası gerekebilir. not: telefon asla oyun konsolu değildir, gidin kendinize oyun konsolu alın.

gazi-cernobil

yanımızda oyun konsolu mu gezdiricez telefon kafi

dreadknight

Çok saçma bir reklam olmuş ayrıca 3 gb ram ortalama sayılır çok değil

Başlıklar

Akıllı telefondiziwhatsapp
Görüş Bildir