Görüş Bildir
Haberler
Seslerini Duyurmak İçin Gazeteye İlan Veren Kilislilerin Feryadı: 'Acele Edin, Ölüyoruz...'

FreiGeist
06.05.2016 - 11:48 Son Güncelleme: 07.05.2016 - 09:39

Kilis huzur nedir unuttu... IŞİD, Kilis'i vurmaya devam ediyor. Roket saldırıları nedeniyle 21 kişinin can verdiği kentte önde gelen sivil toplum kuruluşları gazetelere ilan verdi. İlanda 'Evlerimize roketler düşüyor. Üzerimize şarapnel yağıyor. Evimizde öldürülüyoruz. Sokakta öldürülüyoruz. Acele edin. Ölüyoruz. Kilis saldırı altında' denildi.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Şimdiye kadar 21 kişinin can verdiği, onlarca insanın yaralandığı Kilis'te hukukçular, sanayiciler ve esnaflar gazetelere verdikleri ilanla IŞİD'in roket saldırılarının hedefi olan kent için açık çağrı yaptı ve yardım istedi.

Kilis Barosu, Ticaret ve Sanayi Odası, Esnaf ve Sanatkârlar Odası ve Organize Sanayi Bölgesi başkanları tarafından kaleme alınan bildiri şöyle:

#KiliseSESver

'Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın TBMM Başkanımıza, Sayın Başbakanımıza, Sayın İçişleri Bakanımıza, Sayın Milli Savunma Bakanımıza, Sayın Genelkurmay Başkanımıza ve Yüce Türk Milletine Açık Çağrı;

Evlerimize roketler düşüyor. Üzerimize şarapnel yağıyor. Evimizde öldürülüyoruz, Sokakta öldürülüyoruz.

'Biz haberlerde alt yazı değiliz'

onedio.com

Biz, haberlerde alt yazı, iki haber arasında bir kare değiliz! Magazin programlarının arasına sıkıştırılmayı kabul etmiyoruz.

Biz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarıyız. Can güvenliği istiyoruz. Yaralarımız sarılsın istiyoruz. Devletimize bağlıyız. Devletimizin korumasını ve şefkatini istiyoruz.

Sesimizi duyun. Sesimize ses verin. Unutmadığınızı, çaba harcadığınızı biliyoruz.

Ama acele edin. Ölüyoruz...

Kilis Saldırı altında. Vatan saldırı altında '

4 ayda 60'tan fazla roketin 'düştüğü' Kilis'te 21 can kaybı, onlarca yaralı...

img-s1.onedio.com
İçeriğin Devamı Aşağıda

Roket mermileri okul bahçesi, cami kubbesi ve evlere isabet etti...

Kilis Valisi Süleyman Tapsız 'abdestsiz dışarıya çıkmıyoruz' demişti...

Her türlü toplantı, gösteri ve yürüyüşe yasak gelmişti

Valilik 21 Nisan tarihinde yaptığı açıklamada kentteki açık alanlarda düzenlenecek her türlü toplantı, gösteri ve yürüyüşün 30 gün süreyle yasaklandığını duyurmuştu.

Gerekçe olarak da sosyal ağlarda bazı kişi ve grupların Suriyelilere yönelik tepkisel eylem çağrıları ve hazırlıkları gösterildi.

22 Nisan Cuma günü kentteki ikinci patlama sonrası toplanan gruplara polis biber gazı ile müdahale etmişti

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
kartacali

kilistekiler valiyi suçluyor, chp suçluyor mhp suçluyor ama asla hükümeti ve cumhurbaşkanını suçlamıyor(iki gün önce ordaydım)... rahat olun diğer seçim %70... Devamını Gör

isyankar koyun

Sen kilisin hangi tarafında oldun acaba? En tutucu akp'li insan bile hükümeti sorguluyor şu anda orada. Götünüzden fikir sıçmayın.

Türk Mavisi

Endişelenmeyin, sadece siz ölmüyorsunuz. Yakında tüm Türkiye aynı durumda olacak. Hepimiz sıradan bir Orta Doğu ülkesi olduğumuz gerçeği ile evlerimiz bombal... Devamını Gör

isyankar koyun

Malum partinin son çırpınışları bunlar hayalet. Ama evet, sessiz olursak hepimiz öleceğiz.

Hakan Bayram

Türkiye hava sahasına girdiği için gözünü kırpmadan Rus savaş jetini düşüren ülke nasıl olur da bunca saldırıdan sonra seyirci kalabilir. Bu ikiyüzlülüğün a... Devamını Gör

isyankar koyun

Hayır ikiyüzlülük değil bu, sebep sonuç ilişkisi. Rusya'nın uçağını güç gösterisi yapayım diye düşürdüğü için halkını korumaya burnunu sınırdan çıkaramıyor. ... Devamını Gör