Telefonu Dinlenen Sedat Peker'in Şarkıcı Küçük Onur'la Yaşadığı Aşırı İlginç Muhabbetin Deşifresi

1.5bPAYLAŞIM

Allah Allah, olay ne sizce bu konuşmada?

Bir zamanlar acıları bal eyleyen bir aile vardı, bildiniz mi? Evet, Prestij Ailesi... Bu ailemiz gerçekten de iç hesaplaşmaların, dış küsüşmelerin yaşandığı bir oluşumdu. Her üyesi şahsına münhasır olan Prestij Ailesi'nin en küçük üyesine değineceğiz şimdi...

80'lerde patlayan küçük şarkıcı furyası, Küçük İbo'nun Hülya Avşar'ın kucağına oturmasıyla yeniden gündeme geldi. İbrahim Tatlıses'in İdobay şirketinde şarkıcı olan İbo'ya karşılık, Prestij Ailesi de Küçük Onur'u piyasaya sürdü.

Ortalık dünyanın derdini görmüş 8 yaşındaki çocuktan geçilmiyordu. Harika Çocuk olarak lanse edilen Onur ise rakibinin aksine daha uslu, daha sessiz ve al yanaklıydı.

Albüm çalışmaları ve tuhaf senaryolu diziler bitince tabii Onur'un ergenlik dönemi geldi ve sesi değişmeye başladı. Bu süreçte geri çekilmek mantıklıydı, Onur da öyle yaptı. Ancak bu geri çekilme onun yetişkinliğine kadar sürdü. Onun adını müzik piyasası yerine mafya liderleriyle duymaya başlayacaktık.

Küçük Onur, artık gazete haberlerinde Onur Sarıkaya olarak Sedat Peker'in yanında yer alıyordu zaman zaman. Zaten kendisi de Peker'den aldığı manevi desteği daha sonra sürekli dile getirecekti.

Kelebek Operasyonu kapsamında yasal izinle telefonları dinlenen Sedat Peker'in birçok deşifresi yayınlandı o dönem. İçlerinde Onur Sarıkaya'da vardı ve konu net olarak anlaşılmıyordu aslına bakarsanız. İnsanın aklına çoktan seçmeli bir sürü alternatif geliyor.

2005 yılında Küçük Onur ve "manevi babam" dediği Sedat Peker arasında geçen o ilginç deşifreye gelin hep birlikte bakalım:

(24 Şubat 2004 - Saat: 14.45) 

Sedat Peker: Alo. Onur Sarıkaya 

(Küçük Onur): Selamünaleyküm babacığım. Nasılsın?

SP: Aleykümselam ulan sahtekâr, dolandırıcı p...... Ulan, "Görev ver babacığım." Bu muydu lan, bu mudur?

Onur: Ben ne yapayım babacığım. Ben tutuyorum, getiriyorum beğenmiyorsunuz, gönderiyorsunuz…

SP: Eşşoğlueşek sen de Discovery Channel niye seyrediyorsun?

Onur: Aşk olsun babacığım.

SP: Devamlı o tip kanalları seyredince, hayvanlar âlemine karşı ilgi duyuyorsun. Onların hemcinslerini bulup getiriyorsun yavşak. Benim öyle bir dürtüm yok.

Onur: Allah korusun babacığım.

SP: O Sezai ne diyo? ... bile daha iyi diyo ya, seni dolandırıcı.

Onur: Aynı meslekte olduğumuz için işime taş koydu.

SP: Aynı meslekte olduğun için işine taş koymuyolar oğlum. Başarısız köpek….

Onur: Bir emriniz var mı babacığım?

SP: Gözlerinden öpüyorum dolandırıcı köpek...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
fakecan

Karı mı satıyorlar lan bunlar yoksa..

alper-ozgul1

kaç para aldınız cidden merak ettim

madlovemurat

tamam da konuşma nerde yazıdan ibaret şuan

okan-akildane

deşifresi nerede clickbaitçi köpek

alen-prizren

Deşifre denilen şey geçen bir konuşmanın text haline getirilmesidir. Altında yatan anlamları deşifre etme değil. İngilizcedeki tranion, yani transkripte etme deşifre olarak çevrilmiş o yüzden yanlış anlaşılabiliyor.

cerrahpasalihalit

küçük pezevenk.

Görüş Bildir