Sorduk Cevabını Aldık: İnsanlar Neden Türkiye’de Yaşamak İstemiyor?

 > -

Twitter üzerinden insanlara, “bu ülkede artık yaşanmaz” diyorsanız bizlere nedenini söyleyebilir misiniz? diye sorduk ve birbirinden ilginç cevaplar aldık. İşte kısa ama öz bir şekilde “neden bu ülkede yaşanmaz” sorusunun cevapları.

İşte hiçbir müdahalede bulunmadan atılmış olan o twitler.

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

14. 

15. 

16. 

17. 

18. 

19. 

20. 

21. 

22. 

23. 

24. 

25. 

26. 

27. 

28. 

29. 

30. 

31. 

32. 

33. 

Daha bir sürü şey sayılabilir, ancak bunlar insanların "yaşamamak" için yeterli gördükleri sebepler. Bunlara son bir tane daha eklemek gerekirse, o da birazdan yorum kısmında "o zaman siktir git", "hepiniz defolun", "allah hepinizin belasını versin", vb. yorumlar yazacak arkadaşlar...

Hepinize yaşanabilir bir ülke diliyorum, sağlıcakla kalın.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
zerdust-brahma

türkiye diye bir devlet mi var mış arabiye cumhuriyeti sanıyordum ben burayı

yavuz-sahin4

Dediklerigibi bu ülkede yaşanmaz neden vergi ödüyoruz Suriyelileri doyurmak içinmi siyasilerin sarayınamı yoksa sadaka dağıtmak içinmi ? youtubeden bile vergi alan bir ülkede yaşamak hiç iç açıcı değil bu dünyaya Türkiyede geldğim için isyan ediyorum Allah Bu üsttekilerin bin belasını versin böyle bir ülkede hakket yaşanmaz

katilice

ya sanki tek bizim ülkenin insanları böyle ne salaksınız aq. kuşak farkı bu saydıklarınız. bir de kürtleri yok edin bak nasıl huzura eriyoruz aq.

itsgoddes

Kürtleri niye yok ediyoruz? Doğu'da yaşayan herkesi niçin terörist ilan ediyorsunuz? Peki sen doğuda doğmuş olsaydın aynı şekilde terörist olmasan bile terörist olarak anılacaktın, bu hoşunq gider miydi? İnsan kimden doğacağını ve nerede doğacağını seçemiyor maalesef.

katilice

kardeş onların soyda problem var kanda felan zamanında eşşeklerle mi çiftleşmişler anlamadım. kokuyolar aq.

itsgoddes

Hayır, onların soyunda problem yok, sizin ön yargılarınız var.

enk-capital

İyi bişeyler yapanların kafasını eziyolar. Bi iş başardın mı hemen: "bu zaten ermeni. Bu kürt, bu gey, bu bilmem ne!" diye karalıyolar. Çok kıskanç bi ülke velhasıl. Çok orospu bi ülke. Gösterir elletmez. Bürokrasisi bok gibi. İnsanları şark kurnazı. Dolandırıcılığı marifet olarak görüyo. Hep konuşuyo ama hiç icraat yok. Kimse hak ettiğini alamıyo. Bi iyilik yapalım dersin, ağzına sıçarlar. Sonra niye ülkeden gitmek istiyon diye çemkirirler. Onlar da bilir ki boktan bi yerde yaşıyolar ama çare yok. Öteki ülkelerde doğmuş olsan iyi kötü bi yer edinirsin belki. Ama burda birilerinin götünü yalamadan nefes bile aldırmazlar. Ne konuştuğun dil kimsenin umrunda ne bu ülkenin vatandaşı olduğun için bi ayrıcalığın var. Allah bu ülkeyi sevmemiş hem de hiç sevmemiş. Sevmediklerini de buraya göndermiş. Burda biraz ceza çekersek belki öteki dünyadaki cezamız azıcık olsun hafifler diye ümit ediyorum.

erdemeren

Yalnız kapanış çok iyi.

Başlıklar

Twitter
Görüş Bildir