Görüş Bildir
Haberler
Seyahat Tutkunlarının Paylaştığı ve Gördüğünüzde Alıp Başınızı Gitme İsteği Uyandıracak 39 Fotoğraf

Jasmin
19.06.2021 - 07:30

Her şeyi bırakıp buraları gezmek istiyorum.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/hannahloewen...

2. "Eyfel Kulesi'ne çıktığım zaman Paris'in üzerinde bir gökkuşağı belirdi."

3. "Gece vakti Kyoto'da dolaşıyordum."

4. "Çin ve Vietnam arasındaki en güçlü sınır."

5. "Skye Adası'nda Airbnb'den kiraladığımız evin manzarasının fotoğrafı. En yakın komşumuz yarım mil uzakta."

7. "Capri adasında bir doğa yürüyüşü."

8. "Katalonya'da Airbnb sayesinde kiraladığımız evin balkonu. Masadaki her şey yerel ve şarap dahil toplamda 10 eurodan az tutuyor."

9. "Ao Nang, Tayland'da 25 dolara oda kiraladım ve buradaki tek kişi benim."

10. "Çin'deki Xingping bölgesindeki gün barımı aklımı başımdan aldı. Bu görüntüyü kendi gözlerinizle görmeniz için burada bir gece kalmanızı tavsiye ederim. Şehir hızlı trenle Guilin şehrinin güneyinden 20 dakika uzaklıkta."

12. "Gürcistan'da bulunan Svaneti'de yürüyüş."

13. "Zion Ulusal Parkı'nda bulunan Angels Trail yolunda bir 'Tarih Öncesi Topraklarda' deneyimi."

14. "Kapadokya'da bulunduğum her gün kahvemi içerek gün doğumunu izlemek için saat 4.20'de uyanıyordum. Uykumdan feragat ettiğim için bir saniye bile pişmanlık hissetmedim."

15. "Meksika'da bulunan Guanajuato'daki renklere doyamıyorum."

17. "Japonya'daki bu plaja gittim desem bana inanır mısınız? İşte Okinawa'da bulunan Toksashiki Adası'ndaki Aharen Plajı."

18. "İspanya'daki Camino de Santiago'da neredeyse 1,000 kilometre yürüdüm. Dünya'nın en zor yürüyüşü olmasa da, hayatımın yolculuğu diyebilirim çünkü bu deneyimi başka hiçbir yerde yaşayamam."

19. "Dünya'da ayrılmak istemediğim tek yer: Torres Del Paine Millî Parkı, Şili."

20. "Son birkaç yıldır gittiğim yerleri alternatif bir şekilde belgelemeye çalışıyorum. Burası Polonya'da bulunan Kraków Eski Şehri."

127 saati izlediğimden beri böyle yerler beni çok geriyor.

22. "Bu fotoğrafı kendi ülkemde gezinirken çektim. Norveç'teki Mauranger'de bulunan bu mavi-yeşil gölün kaynağı buzullar."

23. "Fransa'nın güneyinde seyahat ederken yanlış istasyonda inince bir sonraki treni beklerken biraz turlamaya karar verdim. Bu verdiğim en iyi karar olabilir."

24. "Hayatımda hiç böyle bir manzara karşısında kahvaltı etmemiştim. Nepal'de bulunan Annapurna Dağı'nın bu kadar nefes kesici olmasını beklememiştim."

25. "Prag'da havanın çok sıcak olması bekleniyordu ve biz de şehri sabah 5.30-7.30 arasında gezmeye karar verdik. Daha iyi bir karar veremezdik."

27. "Norveç, Trolltunga'ya gittim ve gerçekten gerçek dışı."

28. "Bugün Arches Ulusal Parkı'na gittim ve benden başka kimse yoktu. Parkta bulunan doğal kemerlerin sadece bana kalması mükemmel bir şey."

29. "Çin'de bulunan Yangshuo'da bisiklet sürmek seyahatimizin en güzel olayıydı."

30. "Kauai'de altı kilometrelik yürüyüşümün yarısına geldim..."

32. "Londra'da sisli bir günde yaptığım uzun bir yolculuğun ardından sonunda Dorset'te bulunan Durdle Kemeri'ne ulaştım. Gökyüzü demin açıldı ve Birleşik Krallık'ta gördüğüm en güzel yer olabilir.

33. "Airbnb'den kiraladığım odadan Omatepe Adası'ndaki Concepción Yanardağı'nın görünüşü."

34. "Burası Çin'in Şansi bölgesinde bulunan Mian Dağı. Dağ Budist ve Taoist tapınaklarıyla dolu."

34. "Burası Çin'in Şansi bölgesinde bulunan  Mian Dağı. Dağ Budist ve Taoist tapınaklarıyla dolu."

35. Norveç'in Lofoten Adaları'nda bulunan Stornappstinden. Buraya bir grup Norveçli ile çıktım ve onlara yetişebilmek için kelimenin tam anlamıyla koşmak zorunda kaldım. Buna değer."

37. "Roma'da otelime dönerken tesadüfen bu inanılmaz manzaraya rastladım."

38. "Belçika'nın masalsı kenti Brugge'de Noel zamanı."

39. "Sabah erken saatlerde Meksika'daki Teotihuacán Piramitleri'nin üzerinde bir sıcak hava balonu turu yaptım ve nefes kesici olduğunu söyleyebilirim. Bulunduğum yerden Güneş ve Ay Piramitleri aynen böyle görünüyordu."

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...

Bu içerikler de ilginizi çekebilir 👇

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
hondatyper

Bu kurla buralar anca hayal.