Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Seks Hayatını Tanımlayan Olimpik Sporu Söylüyoruz!

Anasayfa > Test

Bunun altın madalyası var, gümüş madalyası var, bronz madalyası var...

O da artık başka teste ;)

1. Bir ateş seçerek başla

2. İzlemekten keyif alacağın bir müsabakayı seç şimdi de...

3. Geçmişte ev sahibi olmuş şehirlerden birini seç şimdi de!

4. Sırada bir jimnastik dalı seçmek var.

5. Sırada bir dövüş sanatı seçmek var!

6. Bir şampiyon seç!

7. Son olarak da bir atlama sporcusu suratı...

Uzun Atlama çıktı!

Uzun Atlama çıktı!

Her zaman daha ileriyi istemen zaten olaya 1-0 önde başlaman gibi bir şey. Belki ilk atlayışında olmayabilir, ama yarışma boyunca her zaman en uzağı deniyor, kendini zorluyorsun. Gerçek sporculuk. Antremanlara devam.

100 Metre Koşu çıktı!

100 Metre Koşu çıktı!

Demek içinde durdurulamaz bir enerji var ha... Onu ortaya çıkardığın an bir çok insandan daha hızlı olacağını biliyor olmalısın o zaman. Anladığımız kadarıyla literatüre 'quick sex' olarak giren terim senin işin. Asansör falan mı acaba? Bilemedik. Tebrikler!

Sırıkla Atlama çıktı!

Sırıkla Atlama çıktı!

İnanılmaz. Resmen sınır tanımıyorsun. Her zaman daha yükseğe ve daha yükseğe diyor, her yeni atlayışında rekor kırmak istiyorsun. Gerçekten inanılmaz. Ne diyelim. Antremana devam :)

Artistik jimnastik çıktı!

Artistik jimnastik çıktı!

Esnek vücut, estetik hareketler ve hatasız final. Demek artistik jimnastik? Vücudunu ne kadar iyi kullandığını düşünemiyoruz bile... Başlamadan önce ısınmayı unutma yine de, aman diyim.

Maraton çıktı!

Maraton çıktı!

Bir kere senin işin kesinlikle kısa süreli değil. Enerjini hesaplamaktan, belirli bir tempo tutturmaya kadar çok fazla şeyde başarılısın. Saatlerce koşabiliyor, saatlerce yorulmuyorsun. Maratoncusun sonuçta yani. Aman sabahlar olmasın diyelim. Ne diyelim?

Evde çıktın!

Evde çıktın!

Pek olimpiyatlık bir havan yok gibi... Yorulması ayrı, çalışması ayrı, sonra bir de terliyosun falan filan ohoo. Sen evde çıktın, onlar olimpiyatları koşsun, sen de evden destekle artık. Öylesi de keyifli sonuçta :P

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
146
88
68
31
26
11
10
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
BwK

testi hiç çözmeden çoğu erkekte çıkması gereken cevabı söyliyeyim "atıcılık" aq biz erkekler anca atıp tutarız vay şöyle miktim böyle mikeirm 5i bir yerde 6.... Devamını Gör

Lamgofilozofu

Onedio size mesaj atacak birazdan. -Uyudun mu?

Onur Özalp

Maraton çıktı!