Sadece Yazarak Ders Çalışabilen Emektar İnsanların Anlayacağı 15 Durum

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Ders çalışmak başlı başına zor ve sıkıcı bir iş. Bu eylemi sadece yazarak yapabilenlerin işi ise daha da zor...

İşte biz de sadece yazarak ders çalışabilen insanların yaşadığı bazı durumları sizler için derledik;

1. Öncelikle ders çalışmak sizin için; birkaç saatte halledebileceğiniz bir şey değildir.

2. Bu yüzden asla hiçbir dersi son güne bırakamazsınız.

Çünkü son gece bütün her şeyi yazmak sonra da tekrar etmek imkansız gibi bir şeydir...

3. Renkli kalemler ve not kağıtları ise vazgeçilmezinizdir.

Çünkü işin içine ne kadar renk katarsanız hem öğrenmesi daha kolay hem de yazması daha zevkli bir hale gelir. 🌈

4. Öğrenmeniz gereken bir şeyi yazarak tekrar etmediğinizde beyninize girmiyor gibi hissedersiniz.

Olmuyor, olmuyor, olmuyoooooor! 😭

5. Not çıkarmaya zamanınız kalmadığında sadece okuyarak çalıştığınız yerler için inanılmaz vicdan azabı çekersiniz.

O huzursuzluk hissi...😞

6. Altını çizerek çalışmak da 'görsel hafıza' yeaa diyen arkadaşlarınıza katlanamazsınız.

- Canım sen çok biliyon ya, bir sus da çalışalım! 

7. Ancak içten içe de allahım keşke ben de böyle olsaydım dersiniz.

🙍🙇

8. Ama bu öyle bir bağımlılıktır ki bir kez başladığınız için artık geri dönemezsiniz.

Çünkü o zehir bir kez kanınıza girmiştir. 😈

9. Oldukça zahmetli bir yöntemdir ancak bu sayede özellikle; yüzlerce sayfası olan kitaplara bir daha ihtiyacınız olduğunda bu kitap yerine yazdığınız özeti okuma şansınız vardır.

💪

10. Böyle ders çalışmanın saçma ve zahmetli olduğunu savunan arkadaşlarınız ise vakti geldiğinde, yana yakıla sizin notlarınızın peşine düşerler.

Bu arkadaşlarınızın suratlarına notlarınızı aynen bu şekilde fırlatmak istersiniz.

11. Ancak zaten yazarken kendinizce çeşitli kısaltmalar ve kodlar geliştirdiğiniz için yazılarınızı sizden başka kimse kolay kolay anlayamaz.

12. Aslında ezber yöntemi gibi görünse de aksine ciddi anlamda kalıcı bir öğrenme stilidir.

13. Bu alışkanlığınızın size en büyük yadigarı ise orta parmağınızda oluşan hafif yamukluk, dayanılmaz sırt ve boyun ağrılarıdır.

O parmaklar resmen bir süre sonra şekil değiştirmeye başlar, elinizi nereye koyacağınızı bilemezsiniz. Bu yüzden bu tarz insanları direkt ellerine bakarak tanıyabilirsiniz.

14. Çalışmanız bitip geriye kalan notlara baktığınızda ise içiniz huzurla dolar.

BEN yazdım BEN, tüm konuların özetini çıkardım...

15. Şöyle bir arkanıza yaslanıp, esnediğinizde hissettiğiniz rahatlık ise tarifsiz bir hazdır.

Sadece artık bu notlar üzerinden konuları tekrar etmek kalmıştır.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
cutemurderer

valla böyle

ckasapoglu16

üniversiteyi hiç bir derse girmeden bu şekilde bitirmiştim hakikaten zahmetli gibi gözükse de en kolay çalışma yöntemi

gulnur-arali

Yaa evet ben de öyleyim ama günlük 30 sayfa civarı yazmak zorunda kalıyorum ama kazanınca tadı bambaşka.

yasemincolak

yazmadan çalışırsam gece uyuyamıyorum. rahat edemiyorum. sürekli bi huzursuzluk. sürekli kendimi tembel hissetmem..... oouuff konuşamıcem.s

asli.unsal2

Benim hep özenle yazıp renklendirdiğim notları çalardı iblisller :D

Başlıklar

Kitap
Görüş Bildir