Sadece 5 Soru ile Bugün Nasıl Hissettiğini Söylüyoruz!

 > -

Çok zamanını almadan 5 soruyla nasıl hissettiğini söyleyecek, küçük küçük önerilerde bulunacağız. Hemen teste.

1.

2.

3.

4.

5.

Biraz yorgun çıktı!

Şu an 5 dakika uzansam sorusunu kendine sorarsan evet cevabını almaman işten bile değil! Bir bardak çay al ve hayatından birkaç dakikayı uzanmaya kurban et. İyi gelecek.

Aç çıktı!

Aç değilsin ama biri sana yiyecek bir şey uzatsa almama şansın yok. Bir buzdolabına falan bak belki kemirecek bir şeyler vardır. En kötü marketten çikolata al bir tane bastırır.

Sakin çıktı!

Şu an güvenli bölgende kafanı rahatlatmış bir durumdasın. Hayatın zorluklarını ya da yapman gerekenleri bir kenara bırakmış sakin bir gün geçiriyorsun. Mis gibi.

Sıkılmış çıktı!

Doğruyu söylemek gerekirse şu an sadece vakti geçsin istiyorsun. Sıkılmış durumdasın ama zamanın göreceliğinde olduğu gibi ne kadar hızlı geçsin istersen o kadar yavaşlayacak zaman bunu unutma. Onedio testlerini çözmeye devam edersen kesinlikle hızlı geçeceğini söyleyebiliriz :)

Stresli çıktı!

Yani tam sebebini buradan bilmemiz çok zor ama biraz kapana kısılmış hissediyorsun gibi :/ Derin nefes alıp, sakin müzikler dinlemeyi dene. Kendini bu kadar sıkma, rahatla biraz

Gayet iyi çıktı!

Valla şu an gayet iyisin, insanlara yaşam enerjisi aşılıyorsun. Keyfin yerinde ve pozitifsin biz de buna sevinmekten bir şey yapamayız allah bozmasın.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yaman-manay

aç çıktı doğru :D:D:D:D

ceyda-ece-stilinski

Aç çıktı jkfhkjsdf doğru da

eyup-topcu

Aç çıktı!

eylul-ayse-daskin

üzgün çıkdı bildi

jusstcrazy

Aç çıktı! bildi lan fdljs

Başlıklar

Çikolataçayetonedioyiyecek
Görüş Bildir