Resmen Hiçbir Sahneyi Görmemişiz! Game of Thrones'un Son Bölümünde Muhtemelen Sizin de Kaçırdığınız 15 Detay

-

Karanlık sinematografisi yüzünden oldukça fazla şikayet toplayan son bölüm üstüne, hayranlar görevi üstlenerek bazı önemli kareleri aydınlatmış. Bakalım "Battle of Winterfell"de neleri kaçırmışız...

Dikkat! Bu içerik SPOILER içermektedir!

Kaynak: https://www.boredpanda.com/game-of-thron...

Bölümün vermek istediği mesajlardan en önemlileri, savaş korkusu ve bazen düşmanı görmenin ne kadar zor olmasıydı.

Gece Kralı'nın gece saldırıya geçmesi haliyle seyircinin işini zorlaştırdı. Belki IMAX'te izleme şansımız olsaydı işler değişirdi tabii... Genelde hayranlar, internet üzerinden izlemek zorunda kaldığı için birçok önemli detay arada kaynadı.

1. Grey Worm

Youtube kanalı Hivemind'ın düzenlemeleriyle görülüyor ki, Ak Gezenlerin Lekesizler'e doğru saldırdığı sahne sadece aydınlatılmakla kalmamış, aynı zamanda bölümden orijinal kareyle düzenledikleri kareyi yan yana koyarak aradaki farkı görmemizi sağlamış.

2. Arya Stark

Dizinin en uzun bölümünün sinematografi yönetmeni olan Fabian Wagner, TMZ'ye verdiği açıklamasında "GoT her zaman oldukça karanlık ve sinematik bir dizi oldu. İzleyicilere ve hayranlara da oldukça güzel bir bölüm verdik. Bölümün karanlık olmadığını biliyorum çünkü bölümü ben çektim." dedi. Biz pek de yemedik bu açıklamayı...

3. Daenerys ve Jon Snow

WIRED'a ise "Dizinin yapımcıları karanlık bir bölüm olması gerektiğini söyledi. Bugüne kadar karakterleri daha iyi anlamamızı sağlayan ve hikayeyi anlatırken kendine özgün olan birçok farklı savaş sahnesi izledik. Buna farklı bir bakış açısı getirmek yanlış olabilirdi. Seyirciye göstermek istediğimiz her şey ortada... Bence, her an ne olduğunu görmektense duygusal etkilere odaklanmak daha önemli." dedi.

4. Tormund

"Game of Thrones sinematik bir dizi o yüzden sinemadaymış gibi izlemeniz gerekiyor, yani karanlık bir odada. Eğer gece sahnesini aydınlık bir yerde izlerseniz, görüşünüzü kısıtlayacaktır."

5. Jon Snow

"Bence problem insanların televizyon ayarlarını tam olarak yapmaması... Diğer bir problem de küçük iPad ekranlarından izlenmesi, bu durumda da bölümü hakkını vererek izleyemezsiniz."

6. Düşmanları ateşe veren ejderhalar

Ejderhalar da olmasa resmen hiçbir şey görünmeyecekmiş...

7. Tarthlı Brienne orduyu toplarken...

Brienne'in yüzündeki ifade ne kadar çok şey anlatıyor...

8. Daenerys ejderhasının üstündeyken

Sağdaki fotoğrafla Dany'nin hırsına tanıklık ediyoruz.

9. Jaime Lannister

Oldukça korkmuş görünüyor.

10. Grey Worm

Savaşa ne kadar hazır olduğunu gözlerinden anlıyoruz.

11. Arya ve Sansa'nın korku dolu bakışları...😨

12. Jon da oldukça endişeli tabii...

13. Kaotik savaş sahnesi...

14. Gendry

2. bölüm sonrası kendine gelmiş...

15. Sandor Clegane az daha nasıl da pes ediyordu hatırlarsınız...

Dizide aydınlatılan diğer sahneler

Gönül isterdi ki ejderhaların bu sahnesini daha iyi görebilelim...

Bu sahnede de karakterlerin yüzlerindeki korku artık daha net gözüküyor.

Gece Kralı bu sahnede bizi iyice korkutmuştu.

Ejderhaların bu sahnesi akıllara adeta kazındı.

Hiç umudumuzun kalmadığı sahnelerden sadece bir tanesi.

Jon da oldukça hırslı görünüyor.

En sevdiğimiz karakterlerden Sansa Stark ve Tyrion Lannister, bu sahnede son anlarını yaşadıklarını düşünüyordu.

Kolay kolay başına bir şey gelmeyeceğini bilsek de, içten içe "Artık ölsen ya🙄" dediğimiz Gece Kralı. Sonradan bayağı yanıldığımızı anladık tabii...

Siz bu aydınlatılmış sahneler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyoruz...

Karşılaştırılan sahnelerin tamamını buradan izleyebilirsiniz... 👇

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
queensever

kontrastı biraz arttırdığınızda gayet anlaşılır şekilde izleniyordu abartmasın kimse. ayrıca karanlık haliyle daha egzotik oldu bölüm daha çok Hissettirdi.

friendsister

ben aydınlık izlemişim yaaa.. ben de ne takıldılar bu kadar bu karanlığa o kadar da karanlık değildi falan diyordum

aaabbbcccddd

ya yeter aq yeter yeter yeter yeter

pedro-pascal

yalnız tamam da arkadaşlar eskiden şimdiki gibi elektrik yoktu,gece dedigin şey karanlık olur zaten,iki meşaleyle,ateşle anca buadar.bölümü gerçege yakın çekmişler.ordan burdan izleyebilirsiniz boşverin.ben gördüm görecegimi zaten izlerken de,ekstra gösterilmesine gerek yok,ekstra bişey de yoktu zaten,adamlar geri dönüyo atlarıyla,ölüler geliyo,sora ejderhalar ateş püskürtüyo zaten..ayrıca detay demişsiniz de sahneleri sadece aydınlık göstermişsiniz?hani detay aq!click bait!😒..

camoranesi

Ben haber de bir detay göremedim:) ama karanlık mıydı? evet çok karanlıktı... ama damlar bunu bilerek yapmışlar, ölüm korkusu, gece karanlık yalnızlık hissi, korku vs.

Görüş Bildir