O Soruyu Hangi Gazete Nasıl Gördü?

-

O Soruyu Hangi Gazete Nasıl Gördü?

Gece boyunca sosyal medyada Başbakan Erdoğan 'a sorulan sorular konuşuldu. Bugün ise 2 gazete haberi manşetine taşıdı. Milliyet ve Vatan muhabirin soruları ile Erdoğan'ın cevaplarını manşet yaparken, Radikal ve Sabah haberi birinci sayfadan okurlarına ulaştırdı. Soru soran muhabirin çalıştığı Zaman Gazetesi ise habere birinci sayfadan yer vermedi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın İspanya Başbakanı Mariano Rajoy ile düzenlediği basın toplantısına Zaman Gazetesi muhabiri Ahmet Dönmez'in soruları damgasını vurdu. Dönmez, Başbakan Erdoğan'a yolsuzluk fezlekesindeki ses kayıtlarında geçen "Urla'daki villa, Sabah - ATV'nin satışı ve Habertürk yayınlarına müdahalesi" ile ilgili konuşmaları sordu. Başbakan Erdoğan'ın iddialara ilk kez cevap verdiği sorular bazı gazetelerde manşet olurken Zaman Gazetesi'nin birinci sayfasında yer almadı. Soruları Hürriyet ve Habertürk de birinci sayfadan okurlarına yansıtmadı.

Aynı gruba ait Milliyet ve Vatan Gazeteleri haberi manşete taşıdı. Vatan Gazetesi "3 İddia 3 Cevap" başlığını kullandı. Milliyet ise Başşbakan Erdoğan'ın sorulara verdiği "Evet Aradım" cevabını manşet yaptı. Radikal birinci sayfada yan manşet olarak "3 Kritik Soruya Sert Cevaplar" başlığı ile haberi okuyucusuna aktardı. Sabah Gazetesi ise birinci sayfanın göbeğinden Gücünüz Yetmez" başlığı ile Erdoğan'ın cevaplarını ön plana çıkardı.

Sansürsüz Haber

Haberin Tamamı İçin:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Başlıklar

AtvBaşbakanİspanyaManşetRecep Tayyip Erdoğanmanşet
Görüş Bildir