Kafayı Yemene Ne Kadar Kaldı?

-

Hayatın zorluklarına karşı yaşamaya devam ediyoruz hepimiz, ama nereye kadar? Kafa bu kafa, bir noktadan sonra kayış kopuyor! Bakalım seninki ne kadar gergin ve ne zaman kopacak?

Aşağıda sıralanan cümleler içinde "aa vallahi ben" dediğin cümleleri işaretle!

Neredeyse tüm pazar günleri sürekli tadilat sesiyle uyanıyorum.
Gözümü cuma kapatıyorum, açmamla pazartesi oluyor.
Durağa gittiğim zamanlar otobüsümü giderken görüyorum, sonra diğerini bekle dur.
İnternetim habire kopuyor.
Kesilen elektriğe değinmiyorum bile.
İnternette gezinirken tam bi yere tıklıycam reklam fışkırıyor.
Tuttuğum takımda çok kötü olmasına rağmen her hafta sürekli oynayan bi futbolcu var, acayip uyuzum ona.
Bu hakemlerle lig bitmez!
İddaa kuponlarım sürekli tek maçtan yatıyor.
Gecelerce çalıştığım sınavlardan düşük notlar alıyorum.
Uyumadan önce sürekli düşüncelere dalıyorum.
Bazen çaydanlığa, bilgisayara falan bağırdığım oluyor.
Sık sık kendimle konuşur oldum.
Komşunun çocuğu gürültü yapmadan duramıyor.
Yeni aldığım bir şeyi birkaç gün sonra çok ucuzlamış şekilde görüyorum.
Sinemada sürekli önüme veya yanıma film keyfimi zehir edecek biri oturur.
Sinemada telefonlarını kurcalayanların kafalarını beyaz perdeye gömmek istiyorum.
Yaşadığım şeyleri anlatmaktansa hep içime atıyorum.
Maaş alır almaz tükeniyor nerdeyse.
Her seferinde ay sonunu nasıl getiririm diye düşünüyorum.
Ne yesem yarıyor ağız tadıyla yemek yiyemiyorum.
Telefonuma art arda operatör mesajı geliyor.
Whatsapp'ta uzun süren "yazıyor..."un üstüne iki üç kelimelik cevaplar alıyorum.
Kazık kadar olsam da ailem sürekli nereye gidip gitmeyeceğime karışıyor.
Her misafir geldiğinde "bi hoşgeldin de" şeklinde darlanıyorum.
Eve misafir çocuğu geldiğinde hala benimle muhatap ediyorlar.
Düzensiz uyumalarım yeni uyku düzenim oldu.
Sevgilim yok, yalnızlık çekiyorum.
Sevgilim var, tribini çekiyorum.
Arkadaşlarımın dertlerini dinleye dinleye dert paratoneri oldum.
Çoğu zaman bir gün için 24 saat hiç yetmiyor.
İnsanları kırmayayım diye düşünceli davranmaktan kafam acıyor.
Hayatımdan çıkarmam gereken insanları da çıkaramıyorum.
İş hayatına bir türlü alışamadım.
Geleceğimi düşündükçe telaşa kapılıyorum.
Her şey bir yana bir de ülkenin gündemi var.
Evlilik çağına geldim diye ailede baskı maksimum seviyede.
Çok iyi anlaştığım bir arkadaşım var ama onu kimse görmüyor, çok ilginç.
Dur banyoya gideyim de kafamı kazıyayım.
Deli diyorlar bana, desinler değişemem, resimler değişemez, yessin onu ninesi yessin onu babbası!

Eğer seçmek istediğin tüm şıkları seçtiysen,Sonucu görmek için yandaki butona tıkla!

Sonucu Göster

Sülalem Rahat

Günlük hayatta pek de zorlandığın söylenemez. Biraz şikayetin var ama hafif şımarıklık yapmak istediğin için, çünkü sana bunlar pek koymuyor açıkcası. Bu şekilde devam ettikçe ömrünün sonuna kadar tırlatmadan başarıyla yaşarsın sen. Başka bir deyişle "sülalen raad".

Şimdilik Sıkıntı Yok

Birçok şey zaman zaman sinirlerini bozsa da üstesinden gelebiliyorsun, bunun sayesinde kas da yaptın. Yani seni delirtebilecek şeyler arttıkça senin direncin de artıyor. "İkimize birden yükleniyorlar ama sen ağlama" modundasın. Fakat bu her zaman böyle gitmez, bir bakmışsın orta yaşların sonunda halay çeke çeke sokaklarda koşuyorsun. Şık değil. O yaşlara kadar normal gelirsen gerisini koyver zaten.

Tehlike Çanları Benim İçin Çalıyor

Kayış koptu kopacak, 10bin bakım zamanın çoktan gelmiş. Sınırlarda geziniyorsun, ateşle yaklaşmayınız uyarısı taşıman lazım yoksa alev alırsın mazallah. Deriiin derin nefes alıp geri dönüşü olmayan yola girmeden ilk sapaktan çıkmalısın. Şurada akıl salığını koruyabilmen için 3 yılın ya var ya yok. Sana reçete olarak güzelinden en az iki haftalık tatil yazıyoruz.

Oynatmama Az Kaldı, Doktorum Nerde?

Of bu ne gerilim, 5 metre yakınından bile hissediliyor. Yanıyorsun Fuat abi! Senin acil olarak topraklamayla üzerinde biriken negatif elektriği atman lazım, bi çıplak ayakla çimenlerde yürü bişeyler yap, yoksa fena. Minik minik de olsa hayatta her şey adeta üstüne üstüne geliyor, bugüne kadar atakları iyi savurdun ama bu tempoyla keçileri kaçırman an meselesi. Biraz kendine zaman ayır, huzur bulabileceğin uğraşılar edin aman diyim.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
davut-erbas

Kayış koptu kopacak, 10bin bakım zamanın çoktan gelmiş. Sınırlarda geziniyorsun, ateşle yaklaşmayınız uyarısı taşıman lazım yoksa alev alırsın mazallah. Deriiin derin nefes alıp geri dönüşü olmayan yola girmeden ilk sapaktan çıkmalısın. Şurada akıl salığını koruyabilmen için 3 yılın ya var ya yok. Sana reçete olarak güzelinden en az iki haftalık tatil yazıyoruz. :D

izmirli-italyan

Şimdilik Sıkıntı Yok

duygucci

HEPSİNİ SEÇTİM ZUAAAA

tae-yeon-kim

Oynatmama Az Kaldı, Doktorum Nerde? Oynatmama Az Kaldı, Doktorum Nerde? Of bu ne gerilim, 5 metre yakınından bile hissediliyor. Yanıyorsun Fuat abi! Senin acil olarak topraklamayla üzerinde biriken negatif elektriği atman lazım, bi çıplak ayakla çimenlerde yürü bişeyler yap, yoksa fena. Minik minik de olsa hayatta her şey adeta üstüne üstüne geliyor, bugüne kadar atakları iyi savurdun ama bu tempoyla keçileri kaçırman an meselesi. Biraz kendine zaman ayır, huzur bulabileceğin uğraşılar edin aman diyim.

tmct9

Günlük hayatta pek de zorlandığın söylenemez. Biraz şikayetin var ama hafif şımarıklık yapmak istediğin için, çünkü sana bunlar pek koymuyor açıkcası. Bu şekilde devam ettikçe ömrünün sonuna kadar tırlatmadan başarıyla yaşarsın sen. Başka bir deyişle "sülalen raad".

Başlıklar

tatil
Görüş Bildir