Her Erkeğin Müstakbel Eşine Mutlaka Yapması Gereken 8 Maddelik "Esnaf Lokantası Testi"

 > Erkek-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Zamanımızdaki evlilikler artık daha çok mantık evliliği kriterlerine yakınsıyor. Bu yüzden eş seçerken her iki taraf da son derece titiz ve özenli davranmaya gayret gösteriyor. Bu noktada size ufak bir yardım da Onedio İzdivaç ekibinden geliyor. İşte erkeklerin eş seçerken kullanabileceği basit ama son derece etkili bir test: Esnaf Lokantası testi.

Öncelikle adından da anlaşılacağı üzere testimiz lokantada özellikle günde asgari 25 çeşit yemek çıkaran esnaf lokantasında geçiyor.

Müstakbel eşinizi bir esnaf lokantasına gitmeye ikna etmekle başlıyor her şey. Ancak unutmayın bu test bir kerede yapabileceğiniz bir test değil, birkaç defa farklı mekanları ziyaret etmeniz gerekebilir.

Testimiz basit, lokantaya gidin ve yemek sipariş edin, gerisini biz sizin için yorumlayacağız.

1. İskender sınavı.

Kendinize bir iskender ve yanında ayran söyleyin. Eğer müstakbel eşiniz ses çıkarmıyorsa gelecekte aile bütçenizi sarsacağını şimdiden söyleyelim. Ama yok eğer, "iskenderin yanında yoğurt var zaten ne ayranı" diyorsa tebrikler ilk aşamayı başarıyla geçti. Ayran değil de kola söylerseniz de aynısı geçerli.

2. Suyuna banma testi.

Eş adayınızın sulu bir yemek sipariş etmesini sağlayın ve lokmalarına dikkat edin. Eğer tabakta çatalın kenarı ile kestiği lokmaları çatalına bir parça ekmekle itekliyorsa ve sonra o ekmeği yemeğin suyuna banıp ağzına atıyorsa gözünüzü kırpmadan evlenin.

3. Köfte testi.

Eş adayınıza sulu köfte sipariş edin, ama dikkat sulu köfte olacak, kuru köftede bu test başarılı sonuç vermez. Eğer sulu köfte geldiğinde garsondan bıçak istiyorsa sıkıntı var. Çatalın kenarını kullanıyorsa hey yaşa be!

4. Garson testi.

Önceden ayarladığınız garsonun eş adayınıza siparişleri geç getirmesini tembih edin. Geç gelen sipariş üzerine eş adayınız önce garsona bağırıyor ardından da bahşiş vermenizi engelliyorsa sıkıntı var. Daha hoşgörülü bir tavır ve empati sergiliyorsa tebrikler testi geçti.

5. Ekmek testi.

Bunun için sizin bir şey yapmanıza gerek yok. Sadece bir tabak sulu yemek sipariş etmesini sağlayın ve garsona sadece iki dilim kepek ekmeği getirmesini söyleyin. Eğer müstakbel eşiniz ekmeğin son lokmasıyla tabakta kalan son yemeği denk getirebiliyorsa ne mutlu size, yok eğer "Osman garsona seslensene ekmek yığsın buraya" diyorsa bir daha düşünün.

6. Pide testi.

Sevgilinizle gittiğiniz lokantada pide sipariş edin ve dilimlenmesini rica edin. Eğer sevgiliniz pidenin uçlarından yemeye başlıyorsa tebrik ederiz, Allah bir yastıkta kocatsın. Uçları direkt size veriyorsa eh işte, ama yok pideyi mideye indirip sadece iki ucu tabakta bırakıyor ne size vermeyi ne de kedilere götürmeyi teklif etmiyorsa... Yine de siz bilirsiniz.

7. Tattırma testi.

Basit ama etkili bir test, sevgilinizin ileride ne kadar paylaşımcı biri olacağını yoksa bencil mi davranacağını görmek için birebir. Test şöyle, sevgilinizden farklı bir şey sipariş edin, yemekler geldikten sonra takriben 3 ila 4'üncü lokmalarda "senin yemeğin de güzel görünüyor" deyin, eğer sizi ikiletmeden hazırladığı enfes bir lokmayı size sunuyorsa hayatın müşterek olduğuna inanan eşi buldunuz demektir. Ama yok "Hıı güzelmiş valla" deyip yumuluyorsa, ne bileyim size de biraz şey gibi gelmedi mi?

8. Ve son test ev ekonomisi testi.

Bu testte başarılı olabilmesi için esnaf lokantasını tercih etmesi gerekiyor. Sevgilinizden esnaf lokantasıyla nispeten daha lüks bir yer arasında tercih yapmasını isteyin. Esnafa gidelim, daha samimi diyorsa direkt nikah salonuna gidebilirsiniz. "Ay tabii ki x olsun, esnaf falan ne öyle köylü gibi" diyorsa... Yani.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
burak-kirac

esnaf lokantasında hiç yemek yemedim ama iskender başkadır

batihan

bunu bizim paylaştığın için sağol yazar :)

ferman-dede-zerre

M.K testinde canı tek yemek çeken ben miyim ?!

ada-mercan

bu kadar aşağılayıcı bir yazı görmedim. rezillik

akatsuki1971

ya erkek bu testi yaparken o sırada da kadının erkeği deneyeceği aklımıza geliyor mu. tüm bunları yaparken kadın " ulan beni nasıl bi fakir hayat bekliyor acaba du bakalım" diye düşünüyor olmasın hahaha

Başlıklar

Tercihonedio
Görüş Bildir