Hangi Yemek Senin Ruh Eşin?

-

Yemeklerin ruhu olmadığını düşünüyorsan çok yanılıyorsun. Ama düşünüyorsan çok doğru yerdesin! Kritik soruysa şu: Hangi yemek?

1. Öncelikle şu: Günün en çok hangi zamanı yemek yemeyi seversin?

2. Hangi tür eti daha çok sevdiğini merak ediyoruz bir de!

Dana
Kuzu
Tavuk/Hindi
Balık
Hepsi
Pek et sevmiyorum

3. Tamam biliyoruz bir yemekte hem lezzet hem de görüntü önemlidir! Fakat senin için hangisi bir tık öndedir?

Lezzet
Görüntü

4. Kişiliğinle ilgili sorularla devam edelim: Dışarıdan insanlar seni nasıl görüyorlardır?

5. Sen kendini nasıl görüyorsun peki?

6. Senin için ideal bir sevgili/eşte olmazsa olmaz özellik desek?

7. Şu şarkılardan oluşan bir playlist var diyelim! Bunlardan hangisi öne alıp dinleyebilirsin?

Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
Müzeyyen Senar - Gamzedeyim Deva Bulmam
Sertab Erener - Zor Kadın
Edis - Gel Benim Ol
İbrahim Tatlıses - Seni Sana Bırakmam
Neşet Ertaş - Yalan Dünya

8. Televizyon'da şu filmlerden hangisini görürsen, işini gücünü bırakıp izlemeye dalarsın?

Tosun Paşa
Esaretin Bedeli
Kaybedenler Kulübü
Selvi Boylum Al Yazmalım
Titanic
Yüzüklerin Efendisi

9. Bu hayatta en sevdiğin kişi kim acaba?

10. Son olarak: Yemeğin üstüne süper gidecek bir şey seç!

Tatlı
Karanfil
Mis gibi bir uyku
Sigara
Çay
Türk Kahvesi

Tam Bir Lidersin: Mantı!

Senin ruh eşin, hiç kuşku yok ki mantı! Seni mantı kadar doğru anlatan bir yemek daha yok. Şöyle ki, sen aynı mantı gibi lider ve zor bir yemeksin; çünkü bilinir ki, eğer menüde mantı varsa başka bir yemeğe gerek yoktur. Çünkü mantı baskın bir yemektir, aynı senin gibi. Belirli bir ağırlığın vardır, senden fazla doz hem mideye hem kalbe zarar; insanlarda öyle bir etki yaratıyorsun. Detaycısın, zorsun, kolay beğenmezsin; ancak başarının ve alfa kişiliğinin sırrı da bu! Seninle bir dakika bir ömre bedel! Ev ödevini yapmayan yaklaşmasın yanına ;)

Dertlerin Derya Olmuş: İçli Köfte!

Senin ruh eşin hiç süphesiz içli köfte. Senin bu son zamandaki hallerini içli köfte kadar doğru anlatan bir yemek daha yok. Sen oldum olası dertli ve içli bir kişilktin; fakat şu son zamanlarda her şey üst üste gelmeye başladı, zaten hiç tek tek gelmezler ki!.. Her yanın kırık dökük, gedikleri kapatacak dört kolun da yok, yetişemiyorsun... Vah ki ne vah! Dertler derya olmuş, sen de bir sandal yani. Bağırsan, kızsan, öfkelensen rahatlayacaksın ama sen ince bir insansın; sevdiklerini kendi dertlerinle darlamak da istemiyorsun. Naçizane tavsiye: Seni üzenlerin üstüne bir çizgi çek, ardına da bakma yolcu ;)

Kafan Her Şeyden Güzel: Rakı + Balık!

Senin ruh eşin, %100 eminiz ki rakı + balık, başka bir şey olamazdı zaten. Senin kafan bu dünyadaki her şeyden güzel, ilk önce onu bir diyelim de. Eğlencen kararındadır: nerede nasıl davranmasını iyi bilir, kendini deli gibi yapmazsın asla: Şamata zamanı şamata, dem zamanı dem, gam zamanı gamdır sende! Oldum olası melankolik bir kişiliğin oldu; derin bir yapın var çünkü. İçine içine ağlamayı iyi bilirsin. Ancak içten içe acı çekmeye de meyilli bir ruhun olduğunu söylemezsek olmaz. Amaan neyse hadi şerefine üstad, bi' şerefimiz, bi' de kulak arkamız kaldı zaten ;)

Umrunda mı Dünya: Makarna!

Senin ruh eşin kuşkusuz makarna. Her şeyden önce senin zorlamaya ve diktatörlüğe gelemediğini söylemek elzem. Bir işi halledeceksen, ancak keyfinin yettiği ve istediğin zaman halledersin. Emir almak, buyruk altına girmek, milletin ayakçısı olmak gibi şeyler sende: Bulunmadı! Sakın yanlış anlama sana sorumsuz falan demiyoruz. Diyoruz ki; sen kafana göresin, kendi halindesin, kendi hayatın kendinin elinde. Ayrıca keyif kaçıranları, çok konuşup darlayanları oldum olası sevemedin gitti. Hiçbir şey umurunda değildir; rahatsın, keyfine bakıyorsun. İyi günler diliyoruz sana, ki büyük ihtimal zaten güzel!..

Sevimlilikte Sınır Tanımıyorsun: Waffle!

Senin ruh eşin bol çikolatalı, meyveli ve dondurmalı bir waffle. Seni waffle kadar net ve doğru anlatan bir şey daha yok; çünkü sen adeta bir tatlılık bombasısın; acayip derecede tatlı bir şeysin sen ya! Sana en çok yakışan şeyse gülmek: Güldüğün zaman dudağının kenarında oluşan kıvrıma gömülmek isteyen o kadar insan var ki... Sevimliliğinde sınır asla yok; üstüne bir de cana yakınsın ki, of ki ne off!..

Hayat Bir Oyunsa Sende Jeton Çok: Nohut Pilav!

Senin ruh eşin, yemek dünyasının kralı olan Nohut Pilav ve senin karakterinle birebir örtüşüyor! Senin bu hayatta aradığın yegane şey, samimiyet! Yapmacıksız, gerçek ve doğal bir dünya tasarlıyorsun kafanda; bu uğurda da kendine prensipler edinmişsin. Mesela tevazu sahibisin, orijinalliği sadelikte yakalama peşindesi. Ayrıca senin tam bir düz adam/kadın olduğunu da eklemek lazım. Çünkü insanların çok basit konuları karmaşıklaştırıp içinden çıkamadığına defalarca tanık oldun. Hayatı yaşama, hayata tutunma gibi konularda üstadsın kısaca. SAYGILAR!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
busra-dastan

ya neden bana bütün testlerde makarna çıkıyo

furkan-okcu2

ögrenci misin ?

hasan-yilmaz27

Hayat Bir Oyunsa Sende Jeton Çok: Nohut Pilav! Senin ruh eşin, yemek dünyasının kralı olan Nohut Pilav ve senin karakterinle birebir örtüşüyor! Senin bu hayatta aradığın yegane şey, samimiyet! Yapmacıksız, gerçek ve doğal bir dünya tasarlıyorsun kafanda; bu uğurda da kendine prensipler edinmişsin. Mesela tevazu sahibisin, orijinalliği sadelikte yakalama peşindesi. Ayrıca senin tam bir düz adam/kadın olduğunu da eklemek lazım. Çünkü insanların çok basit konuları karmaşıklaştırıp içinden çıkamadığına defalarca tanık oldun. Hayatı yaşama, hayata tutunma gibi konularda üstadsın kısaca. SAYGILAR!

Gizli Kullanıcı

Kafan Her Şeyden Güzel: Rakı + Balık! Kafan Her Şeyden Güzel: Rakı + Balık! Senin ruh eşin, %100 eminiz ki rakı + balık, başka bir şey olamazdı zaten. Senin kafan bu dünyadaki her şeyden güzel, ilk önce onu bir diyelim de. Eğlencen kararındadır: nerede nasıl davranmasını iyi bilir, kendini deli gibi yapmazsın asla: Şamata zamanı şamata, dem zamanı dem, gam zamanı gamdır sende! Oldum olası melankolik bir kişiliğin oldu; derin bir yapın var çünkü. İçine içine ağlamayı iyi bilirsin. Ancak içten içe acı çekmeye de meyilli bir ruhun olduğunu söylemezsek olmaz. Amaan neyse hadi şerefine üstad, bi' şerefimiz, bi' de kulak arkamız kaldı zaten ;)

sevval-pala

Umrunda mı Dünya:Makarna ya makarnayı çok severim ama başkalarına waffle mantı falan çıkmış

muhammed-emin-ayyildiz

ben pizza sevyom makarna çıktı ühüüü :'(

Başlıklar

Makarnatatlı
Görüş Bildir