Güneş Sistemindeki Hangi Gezegene Aitsin?

-

Hepimiz gibi sen de Dünyalısın tamam ama ya başka bir gezegene aitsen? Belki de Jüpiter tam seni tanımlıyordur, belki de Neptün ile ruh ikizisindir. Testi çöz, Güneş sisteminde hangi gezegen olduğunu gör.

1. Nasıl bir aile ortamında yaşamak sana göre?

Fark etmez ama şehrin dışında şahane konutlar var oralara taşınmak lazım, ilerde değerlenecek.
En güzeli tek yaşamak abicim.
Sevdiğim insanla beraber yaşamak.
Ziyagil ailesi gibi, hizmetçilerle beraber falan.
Tek başıma bir odam bir şöminem olsun yeter be.
Anne ve babamla yaşamak en güzeli, kopamıyorum onlardan.
Dede, nine, dayı, teyze, hala, amca falan maaile yaşamak en güzeli aslında biliyon mu.
Kafa arkadaşlarımla birlikte yaşayayım ya.
Eşim ve çocuklarım olsun tamam işte.

2. Peki ya nasıl bir evde yaşamak isterdin?

3. Senin için tatil nedir, seç bakalım.

Ben tatillerde antik kent falan gezmeyi seviyorum.
Arkadaşlarla yola çıkıp kafamız nereye eserse.
Plajı olan her yere varım hacı.
Bodrum Bodrum.
Tatil bizim neyimize abi :/
Okyanusun tam ortası.
Tatil dediğin yalnız başına kafa dinlemektir.
İmkan varsa yurtdışı.
Memlekete gitmek.

4. Takıştığın birisiyle kavga edecek duruma geldin. Tavrın ne olur?

Allah ne verdiyse girişirim.
Konuşarak hallederim sorunu, kendime bu konuda güveniyorum.
Dayılanırım. Damarıma basılmasın arkadaş.
"O uçan şey de ne?" diye dikkatini dağıtıp bi tane çakarım sonra da kaçarım :d
Muhatap bile olmam böyle eziklerle.
Şşş indir o eli, bak kime diyorum, şşş!
Valla sıkıysa hareket yapsın, yamulturum.
Suç karşı tarafta da olsa özür dilerim ben, napim abi yapım böyle :(
Akrabalarıma dövdürürüm. Aşiretiz olm biz!

5. Topla oynanan sporlar! Birini seç!

6. Evine doğru giderken yavru bir kedi karşına çıktı. Bir süre bekledin annesi ortaya çıkar mı diye ama gelen giden yok. Yardıma da muhtaç gibi. Naparsın?

Aaa tıpkı ben :(
Kedi arayan arkadaşlarım vardı onlara sahiplendirebilirim.
Yaklaştıkça kesin kaçar benden, hep öyle oluyor.
Alırım ama bakamam ya, eve ben bile zor sığıyorum.
Süt falan getiririm evden.
İçim gider ama alamam ya, geçer giderim.
Ailemle yaşıyorsam bizde kalması için diretirim. Kendi evimde yaşıyorsam çoktan bende.
Dur bi önce mıncıklaya mıncıklaya seviyim de sonrasına bakarız.
Eneeeğ alırım hemen kucağıma.

7. Yunan mitolojisinden bir karakter seç:

Afrodit
Hermes
Apollon
Atlas
Poseidon
Zeus
Kronos
Hades
Ares

8. Sistemimizin nadide yıldızı Güneş senin için ne ifade ediyor?

Onsuz yaşayamam.
Ben baharcıyım, hafif ısıtsın, fazla yakmasın yeter.
Yaz gelsin ve hiç gitmesin.
Abi sorma ya benim alerjim var.
Klima var, o yüzden kendisini seviyorum.
İyi güzel de pek yakıyor yav.
Ohh sıcak sıcak, buralarıma buralarıma.
Kış gelsin yahu eridik valla.
Yeaani, hayranıyım denemez.

☿ Sen Merkürlüsün!

Güneş sisteminin en küçük gezegenisin! Senin bu hayatta acelen yok, işini gücünü zamanında halledip olacağa bakıyorsun. Kendi etrafını 2 ayda dönerken Güneş'in etrafını 3 ayda dönüyor olman bunun ispatı. Diğerlerine göre biraz gergin sayılırsın fakat bu sana yakışıyor, kendini bozmana hiç gerek yok.

♀ Sen Venüslüsün!

Herkes gider Mersin'e, sen gidersin tersine. Dikbaşlısın ve çoğu zaman kendi bildiğini okuyorsun. Güneş sistemindeki tüm gezegenlerin aksi yönünde dönüyorsun, burnun da biraz havada. Ama öyle de olmalı, çünkü sende star ışığı var. Doğru yerde ve doğru zamanda bir yıldız gibi parlıyorsun ve tüm dikkatleri üstüne çekiyorsun. Güzel/yakışıklı oluşuna değinmiyoruz bile.

⊕ Sen Dünyalısın!

Güneş sistemindeki tek yaşanılası gezegensin, evimizsin. Harika biri olduğun için herkes senden bir şeyler kapmak istiyor haliyle. Çevrende seni tüketenler olsa bile keşfedilmemiş onlarca güzelliği içinde barındırmaya devam ediyorsun. Hayatına girecek yeni insanlar için başının üstünde yerin var, yeter ki dostane olsunlar.

♂ Sen Marslısın!

Hem yakından tanıdığımız bir dost, hem de birçok bilinmeyeniyle gizemini koruyan bir yabancısın. Sende insanları kendine çeken bir şey var, şeytan tüylüsün diyebiliriz. İlgiyi kolaylıkla kendine çekebiliyorsun fakat biraz içe kapanık gibisin. Halbuki yeteri kadar coşkulusun da. Yeni insanlar tanımaktan çekinmemelisin. Bırak sende su bulsunlar, hayat bulsunlar!

♃ Sen Jüpiterlisin!

Güneş sisteminin en büyük gezegeni, adeta karizma abidesi! Diğer gezegenler kütlece toplansa bir sen etmiyor o derece. Lakin büyük başın büyük derdi olur, her ne kadar çevrene çaktırmasan da içinde dev fırtınalar kopuyor. Yine de cool'luğunu elden bırakmaman takdire şayan. Arkadaş canlısı olsan da yalnız başına gayet iyi idare ediyorsun.

♄ Sen Satürnlüsün!

Dostlarıyla birlikte güçlü olan bir gezegensin ve onlarla sıkı bağların var. Sevdiğin insanlar çevrende olsun istiyorsun. Bunun yanı sıra hayat yolunda sorumluluk sahibisin, disiplini ve sabırlısın. Gezegen gibi gezegensin anlayacağın. Ekstra olarak devasa halkan bile var. Seviliyorsun epey, değerini bilmelisin.

♅ Sen Uranüslüsün!

Sen oldukça ilginç bir gezegensin. Mesela kutbun Güneş'e bakacak şekilde dönüyorsun, başın dönmüyor mu öyle ya? Sonra belli belirsiz halkaların var çevrende. Sürprizlerle dolusun yani. Arkadaş grubunun eğlence kaynağısın, ne zaman ne yapacağın belli değil. İyisin iyi. Ayrıca iyimsersin de, geleceğe umutla bakıyorsun.

♆ Sen Neptünlüsün!

"Neptün o işi?" tarzı esprilerle sana takılan diğer gezegenlere artık gülmüyorsun :) Her ne kadar matematiği sevmesen de matematik ve mantık hayatının önemli bir kısmını oluşturuyor, kararlarını hep bu çerçevede alıyorsun. Bunun yanı sıra gayet hareketli bir hayatın var, tıpkı atmosferin gibi. O değil de sahi, neptün o işi?

♇ Sen Plütonlusun!

Evet bilim adamları tarafından artık gezegenden sayılmıyorsun belki ama sen yine de gönüllerin gezegenisin. Bırak seni görmezden gelsinler, bırak dışlasınlar, biz seni biliyoruz ya o yeter bize. Şimdilik tatlı tatlı bir kenarda bekliyorsun, bir gün senin de zamanın gelecek ve bu galaksinin önemli bir parçası olduğunu diğer tüm gezegenlere göstereceksin, buna inanıyoruz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
emrec

yaw her şeyi geçtim de afroditi shaiya'nın ışığın tanrıçası yapmak nedir :)

melteem-gonultas

Herkes gider Mersin'e, sen gidersin tersine. Dikbaşlısın ve çoğu zaman kendi bildiğini okuyorsun. Güneş sistemindeki tüm gezegenlerin aksi yönünde dönüyorsun, burnun da biraz havada. Ama öyle de olmalı, çünkü sende star ışığı var. Doğru yerde ve doğru zamanda bir yıldız gibi parlıyorsun ve tüm dikkatleri üstüne çekiyorsun. Güzel oluşuna değinmiyoruz bile.(Canlarım ya nasıl da bilmiş :) )

leia-organa

venüs yani ok

kedipatisi

DÜNYA ÇIKTI YA SAÇMALIĞA BAK

sena-yuce

"Neptün o işi?" tarzı esprilerle sana takılan diğer gezegenlere artık gülmüyorsun :) Her ne kadar matematiği sevmesen de matematik ve mantık hayatının önemli bir kısmını oluşturuyor, kararlarını hep bu çerçevede alıyorsun. Bunun yanı sıra gayet hareketli bir hayatın var, tıpkı atmosferin gibi. O değil de sahi, neptün o işi? NEPTÜN ÇIKAN TEK BENMİYİM :?

the-person

ben de varim

Görüş Bildir