Haftanın Hangi Günü Senin Günün?

 > -

Cumartesi'yi Pazar'ı herkes sever, peki ya senin günün Pazartesi'yse? Belki de Çarşamba insanısındır? Hey dostum çöz testi ve gör gününü!

1. Bayram tatili yaklaşıyor, var mı heyecan?

Biriken işlere girişicem, iyi denk geldi.
Olmaz mı, aynen sahillere atıyorum kendimi.
Valla bana pek fark etmiyor ya.
Oooh mis gibi, koyup kafayı yatıcam.
Plan yapmak için geç kaldım sanırım.
İnanmazsın gözüm her an saatte.
Çalış çalış valla daral geldi tatil süper olacak.

2. Sayısal'dan 6 tutturdun, napardın bu kadar parayla?

Tekne alırdım tekne! En lüksünden.
Şahane üst baş alırdım torba torba. Alışveriş koması.
Evler alır kiralarıyla geçinirim mis gibi ooh.
Şöyle en kral restoranda arkadaşlarımla kıyak bi yemek yerdim.
Önce tüm borçlarımı öderdim.
Bahamalar'a, bilemedin Miami'ye falan tatile giderdim.
Hayallerimin spor arabasını alırdım.

3. Önce hüplet, sonra da seç, içeceğinin tadına varınca!

4. Aşağıdakilerden hangisini dinlemeyi yeğlersin?

Şöyle slow bişeyler, klasik müzik de olabilir.
R&B, hip hop falan.
Rock
Elektronik müzik
Arabesk
Türkçe/yabancı pop
Bana fark etmez, kulağıma güzel gelsin de.

5. Bir şekilde işten/okuldan erken geldin, enerjin de var gibi, napsak gecelere mi aksak?

Bilemedim ki napsak.
Ayıpsın! Ara diğer elemanları toplaşalım.
Ben en iyisi evin tadını çıkarayım.
Aaa sinemaya gidek, vizyona çok güzel film geldi.
Gidelim bi yerlerde oturup bişeyler içelim.
Hmm, hava güzel biraz yürüyelim bari.
Madem enerjim var yarının dersine/işine bakayım da yarın da rahat edeyim.

6. Halletmen gereken bir iş var, nasıl oldurucan bu işi?

Hangi iş?
Gün içinde zamana yaya yaya yaparım.
Bittiği zaman biter ya kasmaya gerek yok.
Haftasonu gelmeden bitirmeye çalışırım.
Yumurtanın kapıya dayanmasını beklerim. Öyle daha başarılı oluyorum.
Başta üşenirim, sonra girişirim.
Tüm detayını ıncığını cıncığını planlar hemen hallederim.

7. De bakalım güne nasıl uyanmak isterdin?

Daha uyunur ya ne kalkıcam.
Şöyle güzel bi kahvaltı kokusu burnuma çarpsa ne güzel olur.
Güzel bir şarkıyla.
Horrrrrrzzzz...
Telefonumun sesiyle. (ama patron değil sevdiğim insan arayacak)
Öpücükle. (evcil hayvan veya sevgili opsiyonlu)
Ekstra bir şeye gerek yok, kalkmaya hazırım.

8. Son olarak, rengini belli et!

Sen Pazartesi insanısın!

Herkes bu günün sendromunu yaşarken sen tadını çıkarıyorsun. İş verenlerin en sevdiği çalışan tipisin; çalışmayı seviyorsun, mızmız değilsin ve planlı programlısın. Valla laf aramızda, diğer günlerin insanlarından daha fazla maaş alman lazım. Çizgini bozmadan biraz daha eğlenceli olursan var ya tadından yenmez.

Sen Salı insanısın!

Salı sallanır gelir ama maşallah sen sallanmıyorsun. Dimdik ve sağlamsın, haftanın geriye kalanını karşılamaya hazırsın. Çevremizde sana çok rastlıyoruz ama bu basit biri olduğun anlamına gelmiyor, kaldı ki bu durumdan gayet memnunuz. Kendince pozitif enerjin bize de yansıyor. Gülümsemeyi bırakma!

Sen Çarşamba insanısın!

Haftanın orta yerinde bu nasıl bir cumhuriyet, seninki nasıl bir hakimiyet, biz anlamadık. Yok yok aslında anlıyoruz, ortacı tavrınla hayatın denge üzerine kurulu diyebiliriz. Hem eğleniyorsun hem işine gücüne bakıyorsun. Çarşamba'nın en üretkenlik gösterilen gün olduğunu unutma, sen en üretken insanlardansın!

Sen Perşembe insanısın!

Genel olarak bir telaş, sıkıntı halindesin, bünyen hafta sonuna varmak için çabalıyor adeta. Biraz rahatlamanda fayda var zira hayatta yaşadığın zorluklar sayesinde tüm zorlukları aşabilecek kapasiteye yükseliyorsun ve önüne koyduğun hedeflere yakınsın. O yüzden rahat ol kanka.

Sen Cuma insanısın!

Hafta içinin en güzel günü, kutlu olsun! Hani fırsatı olsa herkesi harcayabilecek gibi gözüken ama kimseye zarar veremeyecek naif insanlar var ya hah işte sen onlardansın. Herkesin senin gibi en az 2-3 arkadaşı olmalı ki kendini iyi hissetsin. Cuma gününün mübarekliği sana yansımış.

Sen Cumartesi insanısın!

Eğlence denilince akla kim geliyor, tabii ki sen! Diğer günlerin insanları eğlenmek istiyorlarsa kendilerini senin kollarına bırakmalı. Bu hayata keyif almak için gelmişsin, sonuna kadar da tadını çıkarmaya niyetlisin. Hareketli yaşamına imrenmemek elde değil.

Sen Pazar insanısın!

Tüm haftanın yükünü taşımış ve bitap düşmüşsün ama pazar günleri senin keyfine diyecek yok. Keşke pazardan sonra da pazar gelse ama en azından şöyle düşün, diğer pazar gününe ulaşmaya 6 gün kalıyor. Geriye kalan günleri keyfini yaşamak için yaşıyorsun ve haklı olarak her şeyden çok kendini önemsiyorsun.

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
coolknd

Sen Pazar insanısın!Tüm haftanın yükünü taşımış ve bitap düşmüşsün ama pazar günleri senin keyfine diyecek yok. Keşke pazardan sonra da pazar gelse ama en azından şöyle düşün, diğer pazar gününe ulaşmaya 6 gün kalıyor. Geriye kalan günleri keyfini yaşamak için yaşıyorsun ve haklı olarak her şeyden çok kendini önemsiyorsun.

banu2019

SALI

ezgilice

çarşambaları neden çok sevdiğim ortaya çıktı :)

Gizli Kullanıcı

Sen Perşembe insanısın!

arda-akan

çarşamba

Başlıklar

et
Görüş Bildir