Finallerden Hangi Notu Alacaksın?

-

Vizeleriniz bitti ya da bitmek üzere. Bu yüzden geriye bakmak yok yola devam :)

Peki final dönemimde, yani o her şeyin belli olacağı zamanda hangi notu alacaksınız? Lütfen sıraların altında bir şey olmasın. Hazırsanız başlayalım! 

Ruh halinizi ifade eden renk hangisi?

Son günlerde, en çok nerede saatlerinizi tüketiyorsunuz?

Bilgisayarın Başında
Yatakta
Kütüphanede
Kahvede
Sevgilimin Yanında
Otobüste

Peki, üniversite bitince ne yapmayı düşünüyorsunuz?

Fotokopiyle aranız nasıl?

Aram yok; kendi notlarımı kullanıyorum.
Hiç işim olmaz!
Ne fotokopi mi? Koş abi koş...
Bir fotokopi varsa o benim elimdedir.
Fotokopiciyi zengin ettik valla!
Millet nereden buluyor onları, hala anlamış değilim.

Favori final dönemi repliğiniz nedir?

Hocam ikinci kağıdı alabilir miyim?
Hocam istediğimiz sorudan başlayabilir miyiz?
Sende notlar var mı canım yha!
Beyler kusura bakmayın, ben kastırıyorum.
Sınavda yanıma otur, yapamazsam kağıtları değiştiririz.
Şimdi yatayım, yarın erkenden kalkıp ders çalışırım.

Peki sınav sonrası favori repliğiniz desem?

Hocam, kağıtları okudunuz mu?
HANİ ÇALIŞMAMIŞTIN LAN!
Hocam kağıdıma bakabilir miyim?
Hoca 99 vermiş yha :(
Bizim sınıf hayvan gibi çalışıyor, ortalamanın ağzına sıçmışlar yine
Yaz okulunda daha kolay soruyorlarmış zaten.

Bunlar ve daha fazlası için, şu güzide galerimize bakabilirsiniz!..

Sınıfta genellikle nerede oturursun?

Kapıya en yakın yerde: Geç gelince mecbur oraya konuşlanıyorum :)
En Önde
En arka, kalorifer dibi
Tam ortada
En Önün Bir Arkası
Çalışkan yanı

Son olarak... O gün gelip çattığında, kuvvetle muhtemel ne yapıyor olacaksınız?

Whatsapp listemdeki herkesin "Last Seen"ine bakacağım.
Instagram'da "like" şenliği yapacağım.
Candy Crush
Bahar şenliklerinde çılgın atacağım wuhuuu :)
Bol bol kalem defter fotosu çekip sosyal medya'ya koyacağım
Şimdi olduğu gibi Onedio'da gezineceğim pek tabii :)

AA Alacağım Tabii ki!

Seni tanımlayan en doğru kelime: Uğraşan. Çabalıyor, didiniyorsun. Bu durumun sadece dersler için değil; tüm hayatın içim böyle. Sevgilinle aran iyi, geleceğin parlak, zekansa ondan parlak. Tipik bir kazanansın yani. Sana inek diyenlere de aldırma; kıskanıyorlar seni, kesin! Ortalamanın şahı, transkriptlerin de ağababası sende kısaca!

Dersler Gidişime, Notlar Duruşuma Hasta: BA!

Senin kadar iş bilen, senin kadar pratik zekalı var mı acaba? Hani bir söz vardır ya "Çok zeki ama çalışmıyor" diye. İşte oradaki 3. tekil şahıs sensin. İş biliyorsun işe gitmiyorsun. Yani dersi dinlemiyorsun; ama bir şekilde başarılı oluyorsun. Not alınacaksa alınır, okul bitirilecekse bitirilir nedir yani; neden bu kadar tatava yapıyor millet anlamak güç doğrusu :)

Oley be, Geçtim: CC!

Sırat köprüsü üstünde çılgın atıyorsun; bazen kalıyor, bazen geçiyorsun. Ortalaman ortada. Ee sınıfta da ortada oturuyorsun. Buna göre sana ortalama birisi demek yanlış olmaz galiba. Ayrıca hayatta yetinmeyi biliyorsun: Yaptıkların ve başına gelen şeyler, ne öldürür ne ondurur emin ol. Ve son olarak çoğu kişinin görüp de sevmeyeceği bu notu, sen gördüğünde sevinçten halay çekiyorsan, doğru yerdesin demektir :)

Son Gün Ancak Bu Kadar Oluyor: DC!

Bölümüne zorla ve istemeden geldin, bu belli. Derslere girmek canın istemiyor, çok haklısın. Ancak bazı nedenlerden dolayı da okul bitmek zorunda. Sen de ne yapıyorsun: Sınav haftası atağa kalkıyorsun. Nerede bir not var, sende. Nerede sabahlanacak bir gece var, o da sende. Ahh bir de s.çtın mavisi gerçeği olmasa, belki AA bile alabilirdin, ey son gün operasyoncusu!

Ortalama da Kurtarmaz Beni: DD!

"Gezdin tozdun aman aman aman, sazdın sözdün aman aman aman, giderek üzdün bizi SINAV" Seni en iyi anlatan şarkı sözü bu olsa gerek. Ağustos böceği misali gibisin şimdi. Ortalaman da sorumlu geçmene yetmiyor. "Şimdi bizimkilere ne diyeceğim" diyorsun haliyle. Sana ne denilebilir ki şimdi... Neyse...

Yine Bütlere Kaldım: FF!

Yine bütler, yine yaz okulu. Ama şurasını da iyi biliyorsun ki, bir farkı olmayacak. Dersleri geçmek boş beleş, okulu bitirmekse hepten hayal. İçinde öyle bir boşvermişlik var ki, önümüzdeki maçlara bakalım bile diyemiyorsun. Sendeki kabullenilmiş çeresizlik. Çünkü okula gireli onca sene geçti ki... Hatta zamanında evlenseydin sınıf arkadaşlarının yaşında çocuğun bile olurdu, o derece!..

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
bilge-bilgin1

Dersler Gidişime, Notlar Duruşuma Hasta: BA! Dersler Gidişime, Notlar Duruşuma Hasta: BA! Senin kadar iş bilen, senin kadar pratik zekalı var mı acaba? Hani bir söz vardır ya "Çok zeki ama çalışmıyor" diye. İşte oradaki 3. tekil şahıs sensin. İş biliyorsun işe gitmiyorsun. Yani dersi dinlemiyorsun; ama bir şekilde başarılı oluyorsun. Not alınacaksa alınır, okul bitirilecekse bitirilir nedir yani; neden bu kadar tatava yapıyor millet anlamak güç doğrusu :)

arda-akan

aa alacağım

motoistmucx

"Gezdin tozdun aman aman aman, sazdın sözdün aman aman aman, giderek üzdün bizi SINAV" Seni en iyi anlatan şarkı sözü bu olsa gerek. Ağustos böceği misali gibisin şimdi. Ortalaman da sorumlu geçmene yetmiyor. "Şimdi bizimkilere ne diyeceğim" diyorsun haliyle. Sana ne denilebilir ki şimdi... Neyse... Bir şeyler derdim de neyse..:)

furkan-kerim-eren

AA Alacağım Tabii ki! AA Alacağım Tabii ki! Seni tanımlayan en doğru kelime: Uğraşan. Çabalıyor, didiniyorsun. Bu durumun sadece dersler için değil; tüm hayatın içim böyle. Sevgilinle aran iyi, geleceğin parlak, zekansa ondan parlak. Tipik bir kazanansın yani. Sana inek diyenlere de aldırma; kıskanıyorlar seni, kesin! Ortalamanın şahı, transkriptlerin de ağababası sende kısaca!

nisa-lupinn

AA alacam

Görüş Bildir