Çakma UNESCO Ödülü ile Gündeme Gelen AKP'li Başkan, CNN Türk'e de Binlerce Lira Ödemiş

 > 
6PAYLAŞIM

Çakma UNESCO ödülü skandalıyla gündeme oturan Osmangazi Belediye Başkanı AKP'li Mustafa Dündar'ın, CNN Türk’te yayınlanan programlara katılmak için de belediye kasasından binlerce liralık ödeme yaptığı ortaya çıktı.

Bursa’daki Osmangazi Belediye Başkanı AKP'li Mustafa Dündar’ın, çakma UNESCO ödülü skandalının ortaya çıkmasının ardından şimdi de CNN Türk'te yayınlanan programlara katılabilmek için belediye kasasından binlerce lira harcadığı açığa çıktı.

BirGün'de yer alan habere göre Dündar, CNN Türk’te yayınlanan ve Cem Seymen’in sunduğu Üretim Rotası Programı’na katılabilmek için belediye kasasından tam 35 bin 400 TL’lik ödeme yaptı. 

25 Ekim 2020 tarihinde çekimleri yapılan ve 12 buçuk dakika süren programda Bursa Çiftçi Pazarı’nın tanıtımının yapıldığı belirtildi.

Haber programına da parayla katılmış

Osmangazi Belediyesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nün 12599 yevmiye numaralı dosyasında ise CNN Türk'e yapılan bir başka ödemeye ilişkin bilgilere yer verildi. 

Dosyada yer alan bilgilere göre, Dündar, CNN Türk’te yayınlanan haber programına sadece 8 dakika boyunca konuk olabilmek için belediye kasasından KDV hariç 15 bin TL ödeme yaptı. 

Dündar, katıldığı programda “Kentsel dönüşümde Osmangazi modeli” adı altında “Soğanlı Kentsel Dönüşüm Projesi’ni” anlattı.

Belediyenin HaberTürk kanalına da haber için 31 bin 800 lira ödeme yaptığı ortaya çıkmıştı 👇

AKP’li Başkan 'Çakma' UNESCO Ödülünün Tanıtımına Binlerce Lira Harcamış... - onedio.com
AKP’li Başkan 'Çakma' UNESCO Ödülünün Tanıtımına Binlerce Lira Harcamış... - onedio.com

Yerel kanallara da ödeme yapılmış

Osmangazi Belediye Meclisi’nin CHP Grup Sözcüsü Sefa Yılmaz ise BirGün'e yaptığı açıklamada, belediye kasasından yerel televizyon kanallarına da binlerce liralık ödeme yapıldığı ifade ederek şunları anlattı:

“CNN Türk gibi ulusal bir televizyon kanalına daha uzun yayın süresi için daha az ödeme yapılırken, izlenme oranları çok daha düşük olan yerel kanallara daha kısa yayınlar için çok daha fazla ödemeler yapıldığı tarafımca tespit edilmiştir.

Osmangazi Belediyesi, sadece yerelde yayın yapan Sönmez Radyo Televizyon Yayıncılık A. Ş.’ye yaklaşık sekiz ve beş dakikalık iki ayrı ‘Osmangazi’de bir hafta’ isimli videoyu yayınlaması için toplam 70 bin 800 TL ödeme yapmıştır. Yine belediye kasasından, sadece yerelde yayın yapan, Sancaktar Medya Reklam Ajansı San. Tic. Ltd. Şti.’ye de sekiz dakikalık Osmangazi Meydanı ve Fetih Müzesi’nin tanıtım videosunun yayınlanması için 47 bin 200 TL ödeme yapılmıştır.”

Eleştirilere Twitter hesabından yanıt veren Dündar, söz konusu harcamaların ilçenin tanıtımı için yapıldığını savundu. Dündar, aldığı ödülün UNESCO ile ilgisinin olmadığını kabul ederek 'UNESCO Ödülü' ibaresini basın bürosundaki çalışanların eklediğini belirtti ve 'Çok da üzerinde durmadık' dedi. 👇

Bu haberler de ilginizi çekebilir 👇

İçişleri Bakanlığı'ndan 81 ile 'Ramazan' Genelgesi: Toplu İftarlara İzin Yok! - onedio.com
İçişleri Bakanlığı'ndan 81 ile 'Ramazan' Genelgesi: Toplu İftarlara İzin Yok! - onedio.com
‘128 Milyar Dolar Nerede’ Afişleri Aydın'da da Toplatıldı - onedio.com
‘128 Milyar Dolar Nerede’ Afişleri Aydın'da da Toplatıldı - onedio.com
Otoyol İnşaatında 17 Milyar TL Ek Maliyet Çıktı: 'Esnafa Verilmeyen Yandaşa Veriliyor' - onedio.com
Otoyol İnşaatında 17 Milyar TL Ek Maliyet Çıktı: 'Esnafa Verilmeyen Yandaşa Veriliyor' - onedio.com
Eğitimde EBA Krizi: 5 Milyon Aktif Şekilde Erişemiyor, 710 Bin Çocuk ise Okul Dışında... - onedio.com
Eğitimde EBA Krizi: 5 Milyon Aktif Şekilde Erişemiyor, 710 Bin Çocuk ise Okul Dışında... - onedio.com
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ
Görüş Bildir