Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bunlara Gerçekten Garip Bir Şeyler Olmuş Dedirten 20 Hayvan

Anasayfa > Gündem

1. Bir gün yine kabıma sığmıyorum...

1. Bir gün yine kabıma sığmıyorum...

2. Sen beni mi izliyon zaaaaa?

2. Sen beni mi izliyon zaaaaa?

3. Çok hain planlar yaparım!

3. Çok hain planlar yaparım!

4. O son kadehi içirmeyecektiniz!

4. O son kadehi içirmeyecektiniz!

5. Bir sorun mu var birader?

5. Bir sorun mu var birader?

6. Şeytan filmindeki kafa dönme sahnesi kimden esinlenildi sanıyordun.

6. Şeytan filmindeki kafa dönme sahnesi kimden esinlenildi sanıyordun.

7. Şiştt naber?

7. Şiştt naber?

8. O küçükken korktuğun öcü benim!

8. O küçükken korktuğun öcü benim!

9. Banane, benim dediğim olacak o kadar!

9. Banane, benim dediğim olacak o kadar!

10. Şey benim hava sıcaklığını dilimle ölçme gibi bir yeteneğim var.

10. Şey benim hava sıcaklığını dilimle ölçme gibi bir yeteneğim var.

11. Bugün de pek bi hazımsızım.

11. Bugün de pek bi hazımsızım.

12. Ahahha çok komik bak gülüyorum!

12. Ahahha çok komik bak gülüyorum!

13. Kafayı yiyeceğim azıcık benimle de oynayın!

13. Kafayı yiyeceğim azıcık benimle de oynayın!

14. Korkutayım dedim olmadı ya.

14. Korkutayım dedim olmadı ya.

15. Kim demiş pokemonlar gerçek değil diye.

15. Kim demiş pokemonlar gerçek değil diye.

16. Ne yaptığımızı biz de bilmiyoruz inan!

16. Ne yaptığımızı biz de bilmiyoruz inan!

17. Şükürler olsun bugün de doyduk.

17. Şükürler olsun bugün de doyduk.

18. Şey, pardon nasıl yapıyorduk?

18. Şey, pardon nasıl yapıyorduk?

19. Hareketlere bak hareketlere. Hangi tarikata mensupsunuz siz olm?

19. Hareketlere bak hareketlere. Hangi tarikata mensupsunuz siz olm?

20. Var mı lan bana yan bakan?

20. Var mı lan bana yan bakan?
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
41
5
4
1
0
0
0
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yusuf Öztürk

19.dan baya korktum lan, nası bi baykuş onlar. Biri fareyi yiyo, diğeri fare yeme ayininde söylenecek sözleri söylüyo diğerleride eşik ediyo.

helheimlinasa

Diğerleri sağa sola sallanarak ayine katılıyor bence veya kabile dansı olabilir

Arwen

:)))))))))

Song Yi Chun

ürkerek güldüm lanet olsun :D