Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

etiket Bravo Burak Aksak! Leyla ile Mecnun'un Muhteşem Finalini Başka Yapımlara Uyarlayan 17 Kişi

Anasayfa > Goygoy

Leyla ile Mecnun biteli yıllar oldu. Ama sinema ve dizi sektöründe hatta hayatta yarattığı etki bir türlü bitmek bilmiyor. İşte Burak Aksak'ın muhteşem senaryo yazma kabiliyetini dile getiren 17 kişi: 😁

1. Hüsnü Çoban öldüğünde aslında tuzluk yere düşüp kırılmış.

2. Ejderha da aslında yer beziymiş...

3. Yazık oldu 7 filmlik seriye.

4. Bozulup Türkiye'ye geliyormuş falan...

5. Batman v Superman: Dawn of Justice çekilemeyen final sahnesi

6. Hayat bee...

7. Xavi de tekstilde ortacıymış. Sigortası yatmıyo diye işten çıkınca futbolu bıraktı diye ekrana yansıtılmış.

8. Sıvı sabun da Sid'miş.

9. Böyle sonu varsa zaten iyi ki kaldırılmış yayından.

10. Erdal bakkal da iyi kazıkçıymış he.

11. Süper olmaz mıydı ya?

12. Pakmaya 😂

13. İnek Şaban'a inek demelerinin nedeni de aslında inek olmasıymış...

14. Zombiler de onu öldürmeye çalışan kötü hücrelermiş zaten.

15. Kaan da Frodo'ymuş. Yüzüğü Erdal bakkal görmeden dükkana kadar taşıyacakmış...

16. Valla bunu da Burak Aksak yazmış. 😧

17. Senaryo be! 👊

Bonus: Ben de Özledim - Leyla ile Mecnun Nasıl Bitecekti Final

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
697
314
141
101
89
24
1
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Hazırsanız Yazıyorum

Kim ne derse desin türk dizi tarihinin en sağlam finallerinden biriydi.. Ne zaman izlesem hüzünlenirim..

monapizza

IMDB'den 9,2/10 puan almış bir dizi ne de olsa...

Ayşegül Umman

Ya videoyu izledim tekrar hüzünlendim yok böyle bişey abi.. hala en iyi türk dizisi sıfatına başka dizi uymuyor, leyla ile mecnun bitanedir