Görüş Bildir
Haberler
Avrupa'da Popüler İnterrail Rotaları

Ek Bir Bilgi olarak

Burada İnterrail Biletlerinin Fiyatları mevcut yapacağınız tura göre kendiniz karar verebilirsiniz.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Orta Avrupa Turu

3 Hafta Civarı süren Bu tura lüksemburg'dan başlıyoruz Belçika ve ardından Hollandaya devam ettiğimiz rotamızda  8 şehir ve 8 ülkeye yer verdik. Tabi siz isterseniz bu sayıyı arttırabilirsiniz.

İber Yarımadası ve Fransa Turu

Portekizin Porto şehrinden başlayan rotamız başkent Lizbon'a kadar devam ediyor.

Ardından İspanya'nın Valensiya Şehrine geçtiğimiz turda İspanya'da son olarak Barselona'yı görüyoruz.Fransa'da ilk durağımız Perpignan oluyor ardından Trolouse-Limoges-Nantes şeklinde devam eden rotamızda siz kendi zevkinize göre Montpellier-Marsilya rotasını da tercih edebilirsiniz.

İtalya-İsviçre-Fransa

İtalya'nın Başkenti Roma'dan başlıyoruz turumuza ardından Florsansa'ya geçiyoruz. Ardından daha kuzeye Milano ya uzanan yolumuz bizi Alplerin eteklerine getiriyor.İsviçre'de ilk olarak Zürh ardından Bern'e ve Cenevreye geçiyoruz.Fransa'daki ilk durağımız Lyon oluyor ardından akdeniz'de bir cennet olan Montpellier ile rotamızı sonlandırıyoruz.Ayrıca bu şehirlerin her birine en az 2 gün ayırmanızı öneriyoruz.

İskandinavya Turu

Bir Uçakla Kopenhag'a uçarak başlıyoruz güzelde gezdikten sonra feribot ile İsveç'in Malmö şehrine gidiyoruz yolumuza Norveç'in başkenti Oslo ile devam ediyoruz Tabi ki İskandinavya'nın güzelliklerini gördükçe bu tren yolculuğunda sıkılmayacağınıza eminim.Oslo' dan Stoklholm'e geçtikten sonra feribot ile Helsinki ye devam ediyoruz.Bu şehirlere de en az 2 gün ayırmanızı isterdik fakat biliyorsunuz bunlar çok pahalı şehirler o yüzden tercihi size bırakıyoruz.

Rota nasıl oluşturulur?

İlk olarak ilk ve tek olacak bir seyahat ise her yeri görmenizi ve yolculuğun tadını çıkarmalısınız. Unutmayın bir daha böyle bir yolculuk yapamayabilirsiniz özellikle doların 7 civarına dayandığı şu dönemlerde tekrar yapmak konusunda zorlanabilirsiniz. Şimdi rota nasıl hazırlanır ona gelelim öncelikle planınız balkanlar üzerinden gitmek ise ben en hızlı rotayı seçerdim tabii kişiden kişiye değişir fakat ben balkanların pek güvenilir olduğunu düşünmüyorum. İkinci olarak ise Uçak ile gitmek var bunun için Türkiye'de pek mevcut olmayan düşük maliyetli havayolu şirketlerini kullanacağız interrail ister otobüs ister tren ile Yunanistan veya Bulgaristan'a geçiyoruz bu ülkelerden Selanik veya Sofyayı şehirlerine karayolu ile gittikten sonra artık Avrupa'nın Birçok bölgesine düsük bütçeli havayolu şirketleri ile uçabiliriz. bu şirketlerden en popüler olanları 'Ryan Air - Easyjet -Wizzair'. Bu tür şirketler ne yazık ki Türk Hava yolları yüzünden ülkemizde pek fazla bulunmuyor. Uçuşumuzun ardından interrail biletimiz ile turumuzu tamamlayıp herhangi bir Avrupa şehrinden yeniden Selanik veya Sofya'ya uçuyoruz ve Türkiye'ye dönüyoruz.

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!