Arkham Knight'ın Hikâyesinde Neler Gizli?

Gamer-
1 dakikada okuyabilirsiniz

Arkham Knight'ın Hikâyesinde Neler Gizli?

Arkham Knight'ın Hikâyesinde Neler Gizli?

GameInformer’ın önce kapak olarak sunduğu, ardından da ay boyunca içerik sağlamaya devam edeceği Batman: Arkham Knight ’a dair bilgiler gelmeye devam ediyor.

İlk önce etkileyici CGI videosuyla dikkatleri üzerine çeken oyun Arkham üçlemesinin sonunu layığıyla getirecekmiş. Evet, üçleme.

GameInformer’a röportajı sunan Rocksteady çalışanları bile Arkham Origins ’i bu evrenin bir parçası olarak saymıyorlar. Zaten Warner Bros. Interactive’in “ ara soğumasın ” mantığıyla çıkardığı her noktasından belli olan bir oyundu Arkham Origins , sonuçta bu sözler de aslında ehemmiyeti olmayan bir proje olduğunu net şekilde kanıtladı bize. Bu arada bu DC evreni için tercih edilen terim Arkhamverse, aklınızın bir köşesinde bulunsun.

Bu noktadan sonra Batman: Arkham City’ye dair spoilerlar bulunmaktadır. Oynamadıysanız ve rahatsız olacaksanız, atlayınız.

Arkham City’nin tam bir yıl sonrasında geçen oyunda Joker’in ölümü artık kesindir. Yani Rocksteady, saçma bir şekilde “ ahaha aslında ölmemişti canım o, siz yanlış görmüşsünüz ” falan demeyi planlamıyor.

Spoiler geçmiştir, rahat olunuz.

Arkham City’nin sonunda olan olaylar bir tarafta suçları gözle görünür oranda düşürürken, diğer tarafta tüm kötülerin bir ittifak kurmasına sebep oluyor. Zaten sinematik videoda gördüğümüz Harley Quinn, Two-Face ve Penguin bu grubun parçasıyken, daha kimlerin dahil olacağına dair bir söz söylenmiyor. Bir yılın sonunda şehirde estirilen terör sebebiyle de insanlar tahliye edilmiş durumda. Sokakların boşluğu, yine bir gecede geçecek olan oyunda böyle sağlanmış durumda. Çünkü Rocksteady, Batmobil’le gezerken bir aileyi altımıza almamızı falan istemiyor.

Bir tarafta Korkuluk (Scarecrow) baş kötü olarak lanse edilirken diğer tarafta ise oyuna ismini veren kötü karakter var: Arkham Knight . Serinin dışında DC dünyasına bu oyunla eklenen yeni bir karakter kendisi. Ama şimdilik her şey sır perdesinin arkasında.

Oyun, Batman’in bu üçleme sürecinde belki de en kişisel hikâyesini sunacak bizlere. Üç oyun sonucunda değişen bir karakteri görme şansımız olacağı söyleniyor.

Bakalım ilerleyen günlerde daha ne bilgiler geçecek elimize?

Haberin Tamamı İçin:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Başlıklar

TercihTeröroyuntahliye
Görüş Bildir