Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

‘Leyla ile Mecnun Neymiş Ya, Çok Saçma’ Diyenlerin Bile Kahkahaya Düşeceği 23 Sahne

 > -

"Ben Leyla ile Mecnun beğenmedim, saçma geldi bana zaten ben yabancı dizi izlerim."

"Ben Leyla ile Mecnun beğenmedim, saçma geldi bana zaten ben yabancı dizi izlerim."

Leyla ile Mecnuncuların yıllarca arkadaşlarından duyduğu bu sinir bozucu, adeta çıldırtan bu cümle ve türevleri. Bu diziyi beğenmeyen, beğenene de laf söyleyen arkadaşlar, arkadaşlarımız... Bu liste size geliyor.  Baştan sona kahkaha dolu bu sahneleri izlerken biraz utanarak, söylemeyi kendinize yediremeyerek içinizden " lan neyin inadına ben bu diziyi izlemedim" diyeceğinizi düşünüyorum.  Haydi..

Bu arada 23 sahne var burada, ama 230 komik, kahkaha atılan sahne de vardır daha.. Yani elbette burada olmayan çok komik sahneler de var. Tepki almayayım "bunu niye koymadın aga" diye :)

Leyla ile Mecnun nedir diyenlere de:  https://onedio.com/haber/-leyla-ile-mecnun-nedir-sorusuna-verilebilecek-23-cevap-375945

1. Bu da çok ağır be :(

Ağzımın ucundaymışsa demek..

2. Daha çarpıcı şeyler bulmamız lazım oğlum!

3. Mecnun'un Duası

Zelzele mi ?

4. Allah Ölümün Bile Hayırlısını Versin.

Uçurumun kenarında bile olsan bile gülümse !

5. Ardına Bakma Mecnun

3 Kelime.. "Topuk, Topuk, Topuk !

6. Erdal'dan Borç İstenir mi?

Ama kimseye borçlu kalma İskender, öde borcunu..!

7. Did I

8. İsmail Abi Korece Konuşuyor

İçsene ee

9. Damacana

Dmacana kurban !

10. Yüzyılın Buluşu

Tuvalet şart hacım

11. Akasya mı Durağı

Nuri bapacuum

12. Biscolata Püskevit Reklamı

Allah aşkına, biz ne ara bu hale geldik, atletler falan ?!

13. Tuvalet Terliği

HAKETTİN! SUÇLUSUN ÇÜNKÜ !!

14. Yalnızlık zordur

Ye çekirdeğini, otur evinde..

15. Erdal ve İğrençlikleri

Hayır ne var ya? Belki ben bu kadar yapabiliyorum.

16. Ceza ve Orhan Ölmez

Fark var !

17. Şimbili İrdaal

Sahi, nerde o eski ramazanlar ya

18. Arda - Leyla

Tarzan gibi çıkma, düşün biraz bunları !

19. 12 Yıl Öncesine Öğrenci - Gidiş

Sensin Manyak !

20. Gollum Bak Git!

2 surelik canı var at mıdır belli değil !

21. Mecnun Yavuz'u Yanlış Anlar

Y- Dışsal Penetrasyon var mıydı?

M- Yok abi dışsal fizik losyon olmadı

22. Hele Bi Çay Dök de İçek

Soğuk bi şeyler de olurdu aslında..

23. Mecnun ve Benjamin Ritim Sahnesi

Benjamin Linus ?

BONUS : Leyla İle Mecnun Behzat Ç Full) Ortak Bölüm

Kendi çölünde kaybolanların hikayesidir Leyla ile Mecnun.. Yani senin, benim, hepimizin hikayesidir.  Leyla ile Mecnun sadece Leyla ile Mecnun da değildir. Abi'dir, Baba'dır, Arkadaş'tır, Bakkal'dır. Leyla ile Mecnun hayatın kendisidir. Ve bu yüzden de asla unutulmayacaktır..

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
can-murat-demir

Tüm leyla ile mecnun hayranlarının okuması gereken bir makale harika olmuş: http://www.felsefehayat.net/leyla-ile-mecnun-masalsi-bir-acinin-dillenisi.html

kedipatisi

zorla sevdirmeyemi çalışcaz bırakın ya allah aşkına

mehmet-hilmi-dogan

İyiler fazla yaşamaz bu ülkede. =(

muhammed-yilmaz3

Gülmek için elimden geleni yaptım lakin tebessüm bile etmedim 2. video boş anıma denk geldi gülecek gibi oldum o kadar.

ahmet-selim-kizilcik

DEDE Bİ KAFAMA VURSANA BİŞEY DENİCEM.

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Behzat ÇLeyla ile Mecnunçayyabancı dizi
Görüş Bildir